ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Положение

 

 

Положення

про 15-й Український студентський фестиваль реклами®

(15-й УСФР)

 

Місце та час проведення 15-го УСФР:
19 листопада 2020 р. с 10:00 до 18:00,
м. Київ, локація уточнюється

 

Додатки до Положення про 15-й УСФР:
Додаток №1. Заявка про участь у Творчому конкурсі 15-го УСФР
Додаток № 2. Бриф на розробку теми №1
Додаток № 3. Бриф на розробку теми №2

 

1. Організатори 15-го УСФР.

1.1. Організаторами 15-го Українського студентського фестивалю реклами – (далі 15-й УСФР) є Спілка рекламістів України та Український професійний журнал «Маркетинг і реклама», які заснували даний проект в 2004 р. Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції. Коло співорганізаторів може розширюватися.

1.2. Партнером тематичних номінацій №1 та №2 15-го УСФР є Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Коло Партнерів може надалі розширюватися.

2. Місія УСФР.

Допомогти активним молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі у Фестивалі.

3. Мета УСФР.

Привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд, патріотизм та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, молоді в цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців із PR в Україні.

4. Задачі УСФР.

  • Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
  • Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, з новинами і досягненнями галузі, видатними практиками цієї сфери.
  • Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
  • Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські цінності.
  • Сприяти підвищенню рівня викладання дисциплін рекламного напрямку в українських закладах вищої освіти. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.

5. Етапи проведення УСФР.

Основними етапами проведення УСФР є:

  • організація та проведення рекламної кампанії 15-го УСФР;
  • прийом і підготовка до експонування конкурсних робіт;
  • формування професійного журі;
  • організація роботи журі по визначенню переможців;
  • підготовка навчальної програми майстер-класів та презентацій;
  • підготовка та організація заключних заходів фестивалю, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);
  • комплекс післяфестивальних заходів.

6. Творчий конкурс 15-го УСФР: номінації та теми робіт.

6.1. Творчий конкурс 15-го УСФР проводиться за номінаціями, що відповідають основним типам рекламних медіа: друкована реклама, відеореклама, зовнішня реклама та т. ін. Тематичні номінації 15-го УСФР засновуються Оргкомітетом спільно з Партнерами Фестивалю. Теми робіт розробляються учасниками Творчого конкурсу 15-го УСФР самостійно та за брифами в конкретних тематичних номінаціях, які задають Партнери. Роботи, які перемогли в партнерських тематичних номінаціях, можуть бути використані в подальшому в професійній та соціально-комунікаційній практиці Партнерів.

6.1.1. Тема №1 – «Виходь на світло – декларуй працю!». Партнер номінації – Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

6.1.2. Тема №2 – «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі». Партнер номінації – Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

6.1.3. Перелік тематичних номінацій може бути розширено.

6.2. На Творчий конкурс 15-го УСФР також можуть подаватися роботи на будь-які інші теми комерційної та соціальної реклами в «технічних» (нетематичних) номінаціях Фестивалю.

6.3. Творчий конкурс Фестивалю проводиться за 7-ма технічним номінаціями:

1) Відеореклама. Код номінації V;

2) Зовнішня реклама. Код номінації Z;

3) Друкована реклама. Код номінації D;

4) Айдентика (фірмовий стиль). Код номінації F;

5) Інтернет-реклама. Код номінації Int:

6) Реклама, створена школярами. Код номінації Sc;

7) "Молоді рекламісти-випускники вузів". Код номінації Ya;

7. Участь у творчому конкурсі УСФР.

7.1. Вік учасників. Учасниками Творчого конкурсу можуть бути студенти всіх вищих навчальних закладів України, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів (у відповідній номінації), аспіранти, а також представники творчої молоді (до 30 років) – співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, ВНЗ (у відповідній номінації).

7.2. Мова рекламних робіт: українська, англійська;

7.3. Участь у творчому конкурсі 15-го УСФР безкоштовна, що забезпечується підтримкою Партнерів 15-го УСФР.

7.4. Проїзд, проживання та харчування учасників під час проведення Заключних заходів 15-го УСФР фінансується за рахунок учасників.

7.5. Для участі в творчому конкурсі 15-го УСФР учасники заповнюють і пересилають на адресу виконавчої дирекції УСФР:

  • заявку для кожної роботи (Додаток № 1 до Положення про 15-й УСФР);
  • конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог.

7.6. Надіслана та зареєстрована Заявка, яку учасник особисто заповнює і підписує, автоматично означає згоду учасника виконувати всі без винятку пункти Положення про 15-й УСФР.

7.7. Роботи на Творчий конкурс 15-го УСФР приймаються в електронному вигляді на e-mail: 15_usfr@ukr.net.

7.8. Роботи, надіслані для участі в Творчому конкурсі 15-го УСФР, проходять три етапи відбору виконавчою дирекцією та журі фестивалю:

І етап – виконавча дирекція УСФР перевіряє роботи на їх відповідність технічним вимогам і поділяє роботи за номінаціями;

ІІ етап – на засіданні журі визначається шорт-ліст у кожній номінації;

ІІІ етап – кращі роботи, роботи, що увійшли в шорт-ліст номінацій, і переможці Творчого конкурсу формують експозицію, яка демонструється під час заключних заходів 15-го УСФР.

7.9. Виконавча дирекція УСФР роздруковує роботи для експонування в єдиному стандарті та якості. Макети роздруковуються в форматі А3, кожній роботі присвоюється свій код. На кожній роботі, що експонується, стоїть підпис: код роботи, її назва, прізвище та ім'я автора(ів).

7.10. Одна робота подається в одну номінацію.

7.11. Одна робота може подаватися від одного або двох авторів. Якщо авторів більше двох – вони вважаються Творчим колективом. У разі перемоги конкретної роботи, автор або два (чи більше) учасників або Творчий колектив отримують один диплом.

7.12. Роботи, які надійшли на Творчий конкурс 15-го УСФР, не рецензуються та учасникам не повертаються.

7.13. Переможці 15-го УСФР (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.

7.14. Учасники 15-го УСФР отримують Сертифікати учасників Фестивалю. Учасники, що не відвідують особисто події 15-го УСФР 19 листопада 2020 р. у Києві, отримають Сертифікати в електронному форматі за адресою, з якої надійшли роботи до Оргкомітету Фестивалю.

 

8. Авторське право та інтелектуальна власність

8.1. Учасник Фестивалю, подаючи роботу, гарантує, що є автором рекламного твору – поданої на Фестиваль роботи та володарем немайнових і майнових прав інтелектуальної власності на даний рекламний твір, а також на всі елементи даного рекламного твору.

8.2. У разі, якщо рекламний твір створено у співавторстві (або за ідеєю певної особи), Учасник, що подає заявку, зобов'язаний вказати всіх співавторів, які брали участь у створенні даного рекламного твору.

8.3. Учасник 15-го УСФР – автор, володар немайнових і майнових прав на рекламний твір, надаючи на Фестиваль свою роботу в тематичні номінації, задані Партнерами 15-го УСФР, вже самим фактом своєї участі у Фестивалі (поданою роботою та Заявкою), дає свою згоду та надає право Партнерам тематичних номінацій на безоплатне використання даного рекламного твору з метою просування проектів Партнерів 15-го УСФР в їх комунікаціях протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.

8.3.1. Автори (власники майнових прав) робіт (творів), представлених на Фестиваль у тематичних номінаціях, дають свою згоду та надають права партнерам Фестивалю безоплатно використовувати такі роботи (твори) з метою просування проектів і товарів партнерів протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.

8.4. Організатори 15-го УСФР отримують право без додаткового узгодження з Учасником – автором рекламного твору – використовувати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 15-го УСФР, в некомерційних цілях, а також в комерційних цілях для популяризації УСФР.

8.5. Організатори УСФР сприяють популяризації рекламних творів, поданих як фестивальні роботи їх авторами – Учасниками 15-го УСФР (за умови, що рекламний твір не було використано раніше в рекламних кампаніях). Організатори 15-го УСФР сприяють використанню рекламного твору в реальній некомерційній рекламній кампанії або комерційної рекламної кампанії, за умови справедливої винагороди Учаснику – автору роботи.

8.6. Організатори 15-го УСФР мають право передавати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 15-го УСФР, без додаткової згоди їх авторів, для участі в творчих конкурсах інших рекламних українських і міжнародних рекламних фестивалів зі збереженням авторських прав учасників. У разі перемоги робіт на цих фестивалях переможцями будуть вважатися автори наданих робіт.

8.7. Переможці, призери та володарі інших призів 15-го УСФР мають право використовувати призи та дипломи 15-го УСФР для реклами та популяризації власної творчості.

8.8. Організатори 15-го УСФР не несуть відповідальності за незаконне використання Учасником в рекламному творі об'єктів інтелектуальної власності, права на які належать третім особам.

8.9. У тому випадку, якщо після оголошення результатів Фестивалю було виявлено, що рекламний твір, що посів призове місце, містить об'єкти інтелектуальної власності, права на які належать третім особам, Організатори Фестивалю анулюють привласнення Учаснику призового місця та публічно інформують свою аудиторію про факт плагіату.

9. Технічні вимоги до робіт.

9.1. Загальна вимога до всіх конкурсних робіт: роботи надаються в електронному вигляді.

9.2. Роботи, надіслані на Творчий конкурс 15-го УСФР, оформляються згідно з таким технічним вимогам кожної номінації:

9.2.1. Відеореклама [V]

Відеоролики:

для HD 1280 x 720 25 кадрів/c прогресив;

для SD 720х756 25 кадрів/c прогресив;

Формат стиснення (кодек) DIVx.

Хронометраж одного відеоролика має становити не більше 60 секунд.

9.2.2. Зовнішня реклама [Z], Друкована реклама [D], Айдентика [F]. Роботи подаються у вигляді макету в форматі JPG з роздільною здатністю 350 dpi.

Загальні вимоги до макету:

  • Розмір А3 (SRА3) 320х450 мм;
  • Масштаб макета 1:1;
  • Найбільш світлий сірий колір – 12%.

 

9.2.3. Интернет-реклама [Int]:

  • Інтернет-банери: подаються в форматі Flesh, розміром 240 на 400 пікселів (максимальний розмір 90 Кб) в форматі Swf, версія Flesh-К 6 включно на CD (DVD)-дисках. Необхідно також надати GIF / JPG заглушку 1-го кадру;
  • Web-сайти: робота подається в форматі презентації Power Point (обсяг не більше 10 слайдів). Обов'язкові елементи презентації: лінк, скріншот першої сторінки сайту, а також цілі, завдання сайту, його цільова аудиторія і метрика.

9.3. Термін подачі робіт на Творчий конкурс 15-го УСФР – до 17-00 13 листопада 2020 р. за всіма номінаціями. Роботи, отримані після вказаного терміну, до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.4. Роботи без реєстраційної форми Заявки (Додаток №1 до Положення про 12-м УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.5. Роботи, що не відповідають технічним вимогам (див. П. 9.1.-9.2 Положення про 12-м УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.6. Заявки заповнюються учасниками та висилаються разом з конкурсними роботами на електронну адресу 15_usfr@ukr.net.

9.7. Надіслані на конкурс роботи Оргкомітетом і журі не рецензуються, а тільки оцінюються в установленому порядку в рамках відповідних номінацій Фестивалю.

9.8. Вся необхідна інформація про 15-й УСФР розміщена в блоці «15-й УСФР» на офіційному сайті УСФР: www.studfestival.com.ua

10. Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт 15-го УСФР є:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 40%;
  • Якість виконання – 30%;
  • Стратегічне відповідність маркетинговим цілям Замовника – 30%.

11. Журі УСФР.

11.1. До складу Журі УСФР залучаються найкомпетентніші фахівці рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, державні та громадські діячі, представники міністерств та інших державних органів (за згодою), представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі УСФР не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.

11.2. Журі УСФР засідає очно, приймає рішення колегіально шляхом відкритого голосування.

11.3. Члени Журі визначають переможців Творчого конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників, Журі керується критеріями вимірювання (див. п. 10 Положення про 15-й УСФР). Остаточне рішення щодо переможців у кожній номінації виноситься за підсумками відкритого голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі.

11.4. Голова журі відіграє головну участь у процесі визначення Гран-прі. За умови рівного розподілу голосів членів Журі вирішальним вважається голос Голови журі.

11.5. Рішення Журі Фестивалю, оформляється протоколом, є остаточним і оскарженню не підлягає.

11.6. Організатори Фестивалю не мають право впливати на рішення Журі.

11.7. Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Фестивалю, беручи участь у церемонії нагородження переможців.

11.8. Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі в разі їх низької якості.

12. Нагороди УСФР.

12.1. У всіх номінаціях Творчого конкурсу 15-го УСФР Журі визначає шорт-ліст. З робіт, відібраних в шорт-ліст, Журі визначає одне перше, друге (-і) і третє (-і) місця.

12.2. За індивідуальним рішенням Журі кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста вручаються Спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи (креатив, техніку виконання і т.д.). Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом.

12.3. Найкращій роботі Творчого конкурсу 15-го УСФР журі Фестивалю шляхом відкритого голосування, з переважним голосом голови Журі, присуджує Гран-Прі.

12.4. Члени Оргкомітету та Партнери Фестивалю за їх вибором можуть встановлювати спеціальні призи та дипломи, якими нагороджуються учасники і переможці Творчого конкурсу 15-го УСФР.

12.5. Роботи-переможці та роботи з шорт-ліста номінацій розміщуються на постійній основі в блоці «Кращі роботи 15-го УСФР» на офіційному сайті УСФР із зазначенням авторства.

 

Виконавча дирекція 15-го УСФР:
Тел/факс +38-057-704-12-45;
Тел. для довідок +38-050-343-43-21;
E-mail: studfestival@ukr.net; 15_usfr@ukr.net;
Офіційний сайт: www.studfestival.com.ua

 

* * *

Історична довідка

Український студентський фестиваль реклами (УСФР)® – головний професійний галузевий фестиваль в Україні для студентів та молоді, що спеціалізуються в сфері реклами, маркетингу і PR. Проводиться в Україні з 2004 року. Рішенням Державної служби інтелектуальної власності України зареєстровано як знак для товарів і послуг.

Перший УСФР пройшов в 2004 р в Харкові на базі Харківського державного університету харчування і торгівлі та став помітною подією в рекламному житті України. Із 2005 р. Фестиваль проходить у Києві, у більшості випадків (до 2018 р.) – у Київському національному торговельно-економічному університеті

За роки проведення учасниками Фестивалю стали понад 12000 студентів українських та зарубіжних ВНЗ. Учасниками УСФР  робіт було подано на Творчий конкурс Фестивалю понад 13700 робіт.

Завдяки УСФР щороку студенти мають можливість заявити про себе. Роботи переможців представлені на офіційному сайті www.studfestival.com.ua. Переможці УСФР різних років - гордість Фестивалю. Багато з них з успіхом працюють в найбільших українських і мережевих рекламних агентствах, займаючи посади до креативного директора та власника бізнесу.

__________________________________________________

© Це Положення, що розроблене Виконавчою Дирекцією 15-го Українського студентського фестивалю реклами, є інтелектуальною власністю організаторів Фестивалю. Використання всього тексту даного Положення, окремих його частин і Додатків дозволяється тільки за письмовим дозволом Виконавчої Дирекції УСФР.

 

 

Додаток №1.

 

ЗАЯВКА

НА УЧАСТЬ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ 15-го УСФР

Вікова катгорія участника (позначте свою категорію)

СТУДЕНТ

 

 

МОЛОДИЙ РЕКЛАМІСТ

 

ШКОЛЯР

 

 

 

 

 

 

Інформація про учасника

П.І.Б. (повністю)

Моб. тел., e-mail

Місто

Інформація про ВНЗ (для студентів)

Курс

Факультет

ВНЗ (повна та скорочена назва)

Інформація про місце роботи (для співробітників)

Місце роботи, посада

Телефон

Сайт компанії

Інформація про школу (для школярів)

Клас

Школа

Місто

Інформація про конкурсну роботу (всі поля обов'язкові для заповнення)

Номінація

Назва роботи

Кількість робіт в серії

Що рекламується

Яка цільова аудиторія

Рекламодавець (якщо є)

Робота реалізована (так, ні; якщо реалізована, вказати, де)

Інформація про керівника роботи

П.І.Б. (повністю)

Місце роботи, посада

Моб. тел., e-mail

 

«З усіма пунктами Положення про 15-й УСФР згоден (на) і зобов'язуюсь їх виконувати»

 

Дата заповнення заявки «____» ____________ 2020 р. Підпис______________________________

 

Для реєстрації учасника на адресу Виконавчої дирекції Фестивалю направляються:

 

  • Робота, оформлена згідно з технічними вимогами.
  • Заявка, заповнена в електронному вигляді до кожної роботи (скановані заявки не приймаються).

 

ЗАЯВКА І КОНКУРСНІ МАТЕРІАЛИ надсилаються до 13 листопада 2020 р

за адресою E-MAIL: 15_usfr@ukr.net

 

Телефон Оргкомітету: Тел/факс +38-057-704-12-45+38-050-343-43-21

Офіційний сайт УСФР: www.studfestival.com.ua

 

Додаток № 2.

БРИФ № 1 НА РОЗРОБКУ РОЛИКА

Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»

Текст брифу та допоміжні матеріали до нього можна

Завантажити за адресою: http://studfestival.com.ua/USFR_15_temy_i_brify/

 

 

Додаток № 3.

БРИФ № 2 НА РОЗРОБКУ РОЛИКА

Номінація «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі!»

Текст брифу та допоміжні матеріали до нього можна

Завантажити за адресою: http://studfestival.com.ua/USFR_15_temy_i_brify/