ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
V ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "РЕКЛАМА В УКРАЇНІ: ІНТЕГРАЦІЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ"

 

 

28.11.2011

 

 

     18 листопада 2011 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбулась V Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики".
    У V Всеукраїнській науково-практичній конференції "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики" взяли участь: Київський національний торговельно-економічний університет, ВНУ імені В. Даля (Луганськ), Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Одеська національна академія харчових технологій, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Одеський національний політехнічний університет, Академія праці та соціальних відносин Федерації профспілок України, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, Київський національний університет технологій та дизайну, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Хмельницький національний університет, Тернопільський комерційний коледж, Національна академія державного управління при Президентові України, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Департамент фінансової політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Одеський національний економічний університет, Вінницький кооперативний інститут, компанія Prom.ua, рекрутингове агентство "SNIPER", Українська асоціація інтернет-реклами, рекламне агентство "Kaffeine Communications", OS Direct.
    Дуже важливо, що конференція щороку користується ще більшою увагою практиків та науковців. Загалом цього року у ній взяло участь 150 учасників, з яких третина - співробітники КНТЕУ.
    У пленарному засіданні після вітального слова проректора з наукової та навчально-методичної роботи Притульської Наталії Володимирівни виступили: д-р наук з держ. управління, завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, голова Спілки рекламістів України Ромата Євген Вікторович, виконавчий директор Української асоціації інтернет-реклами Заблоцький Андрій, к.е.н., доцент кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, начальник відділу маркетингу і зв'язків із громадськістю КНТЕУ Яцюк Дмитро Васильович, креативний директор РА "Kaffeine Communications" Йереб Анже, керуючий партнер компанії OS Direct Горєлая Лілія, бізнес директор рекрутингового агентства "SNIPER" Тюпа Оксана.
    На конференції обговорювались сучасні тенденції формування й розвитку рекламного бізнесу, використання новітніх технологій та технічного забезпечення у рекламній діяльності, соціально-етичні проблеми реклами, стан та перспективи державного регулювання реклами, проблеми підготовки компетентних фахівців для сфери реклами.
    Усі учасники відзначили високий професійний та організаційний рівень проведення конференції та висловились за продовження співпраці з КНТЕУ у майбутньому із залученням фахівців і практиків із країн близького зарубіжжя.
.
Источник: