Окрема номінація під назвою «Краплина крові – життя людини» відкрита з ініціативи компанії LG Electronics на Сьомому Українському студентському фестивалі реклами. В її рамках нагородять талановитих дизайнерів, що створять найкращі роботи у форматах: відео-, зовнішньої, печатної, інтернет реклами та дизайну плакатів. Переможці отримають у подарунок цінні призи та втілення їх проектів у життя.
«Ми очікуємо на велику кількість свіжих та цікавих ідей від наших номінантів, - говорить Ірина Хворостяна, маркетинг-директор компанії LG Electronics Ukraine. – І вважаємо, що саме молоді люди мають візуалізувати наш проект, зробити його простим та зрозумілим своїм одноліткам».
У розвинених країнах світу бути донором дуже престижно, адже це є ознакою абсолютно здорової та соціально свідомої людини. В Україні ця ситуація, на жаль, прямо протилежна: донорської крові катастрофічно не вистачає, і замість необхідних 12-15 мл на кожну людину припадає лише 8-9 мл.
Соціальний проект LG Electronics «Краплина крові - життя людини» розпочато з метою пожвавити донорський рух та відродити інститут добровільного донорства в Україні, а також долучити до вирішення цих проблем активну молодь та студентство. На сьогоднішній день у проекті вже взяли участь 162 добровільних донори, а також українські зірки: ведуча Даша Малахова, олімпійський чемпіон Денис Силантьєв, хореограф Олена Шоптенко та співак Валерій Харчишин.
Прийом робіт на Творчий конкурс 7-го УСФР до 28 жовтня. Про умови участі в конкурсі із номінації можна ознайомитися на сайті Фестивалю www.studfestival.com.ua.
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..