ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
29 ВЕРЕСНЯ 2011 Р. СТАЛАСЬ ІСТОРИЧНА ПОДІЯ - СТВОРЕНО НОВУ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО, НАУКОВОГО, МЕТОДИЧНОГО ОБМІНУ ДОСВІДОМ!

 

 

09.10.2011

 

ПЕРША (УСТАНОВЧА) ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗАВІДУВАЧІВ

КАФЕДР МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМИ ТА СУМІЖНИХ ДИСЦИПЛІН

 

 

29 вересня 2011 р. сталась історична подія - створено нову платформу для інформаційного, наукового, методичного обміну досвідом!

Організаторами конференції виступили Київський національний торговельно-економічний університет та Спілка рекламістів України. Партнер Конференції - провідна українська маркетингова компанія Fedoriv.com та за підтримки Української асоціації маркетингу. У Конференції взяли участь більше 100 осіб, з них 62 учасники - представники з інших навчальних закладів і рекламно-комунікаційного бізнесу, серед них: 2 академіки, 15 докторів наук, 21 кандидат наук. На засіданні були присутні викладачі профільних кафедр Києва, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Львова, Полтави, Хмельницького, Чернівців, Умані та інших міст України. Представником з Росії стала зав. кафедри реклами та PR Московського державного університету культури та мистецтв, доцент О.О. Бударіна.  Серед представників рекламно-комунікаційного бізнесу були відомі в цій спільноті особистості: Андрій Федорів та Надія Перевізник

(компанія Fedoriv.com), Максим Пилипенко (компанія МТС), Оксана Тюпа (рекрутингове агентство Sniper), Ірина Рубіс (журнал MMR), Лілія Горєлая (компанія OS-Direct), Олена Кустова (віце-президент Групи АДВ Україна) та ін. Конференцію відкрила проректор із наукової та навчально-методичної роботи КНТЕУ Н.В. Притульська. Модератором та першим доповідачем був завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Ромат Є.В., тема його доповіді - "Сучасний маркетинг: глобальні проблеми та виклики для сучасних маркетологів". Доповідач окреслив основні проблеми, що виникають перед українським бізнесом з точки зору глобальних економічних проблем. Наступний доповідач Андрій Федорів поділився з учасниками своїми поглядами на практичну реалізацію знань і вмінь сучасних маркетологів. Цікава доповідь про проблеми бізнес-освіти в Україні була зроблена директором ІВК КНТЕУ К.С. Шклярук.  Наступними виступали представники практики. Найяскравішим та емоційним виступом стала доповідь Лілії Горєлої із маркетинг-групи OS-Direct. Вона акцентувала увагу на потребі роботодавців у якісних кадрах, на проблемі зміни орієнтації навчального процесу вищої школи та на оновленні інструментів навчання.

 

Заслуговує уваги також виступ Тетяни Пірогової, яка є секретарем Спілки рекламістів України. Її доповідь стосувалася участі студентів у фестивалях реклами в Україні як одного з інструментів якісної підготовки рекламістів.  Завершальним етапом Конференції став круглий стіл, де на одному полі зійшлись практики, науковці та студенти. Розглядались найгостріші питання та одвічні проблеми непорозумінь випускників і роботодавців. На жаль, як показує досвід, однією з таких проблем є незацікавленість студентів у саморозвитку і самореалізації під час навчання.  Доповідачі висловили свою точку зору на поставлені проблеми, обмінялись досвідом і, як наслідок, узгодили резолюцію Конференції. Серед головних рішень - констатація необхідності подальшого посилення зв'язків між кафедрами рекламно-маркетингового спрямування університетів України, створення єдиного банку кейсів та майстер-класів для подальшого використання в навчальному процесі, формування тимчасових творчих колективів для написання базових підручників із маркетингу й інші важливі рішення. Щиро вітаємо організаторів та учасників Конференції з тим, що відбувся такий необхідний для усіх, без винятку, захід. Це безперечно лише перший крок до зближення роботодавців і вищої школи у їх спільному прагненні - підвищенні професіоналізму випускників.

 

 

Источник: http://reklamspilka.org.ua/ukr/