ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.
 

ПАРТНЕРЫ
 
 

....
 

 
 


ИНФОРМАЦИОННЫЙ
ПАРТНЕР
 
 
 
 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Победители

 

 

У Києві відбулися творчі змагання в рамках проєкту «Рекламний Полігон (осінь, 2020)». Формат цих змагань його учасники визначили, як «креатив-баттл», що повністю відповідає формату конкурсу. Студенти-рекламісти цього разу змагались у номінаціях: «Безпечне водокористування для населення та бізнесу», «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню» та «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку!». Зазначимо, що теми номінацій були запропоновані Офіційними Партнерами проєкту – компанією PepsiCo Ukraine та ГК «Фокстрот» за підтримки Samsung Electronics Україна.

У баттлі взяла участь 21 команда, що представили виші з Києва, Харкова, Одеси, Дніпра, Чернігова, Чернівців, Рівне, Винниці та Черкас. Усього вони об’єднали понад 150 учасників «Рекламного Полігону».

Змагання обслуговував зірковий склад журі, очолюваний креативним директором компанії Saathchi & Saathchi Ukraine Костянтином Шнайдером. До складу Журі також увійшли представники Партнерів проєкту Наталія Фесюн (PepsiCo Ukraine), Оксана Ковальчук («Фокстрот») та Олена Гетманчук (Samsung Electronics Україна). Креативну індустрію в Журі гідно представили Віталій Капустян (TWIGA Digital Ukraine), Ілля Янковський, Марина Чернявская (Bickerstaff.284) та Марія Гриневич (Соцпортал).

Креатив-баттл почався з оприлюднення змісту реальних брифів, що запропонували Офіційні Партнери проєкту. За 48 годин після цього команди надіслали проєкти комунікаційних кампаній, що були ними розроблені. А наступного дня команди, що увійшли до шорт-лісту, презентували свої напрацювання членам Журі на іншим учасникам у режимі онлайн.

За підсумками наданої презентації та результатами публічного захисту перемогу в номінаціях вибороли команди MRT (НУВГП), Baza-19 (КНТЕУ) та «3×3» (ЧНУ імені Юрія Федьковича). В остаточному підсумку команда MRT із Рівне виборола Гран-Прі «Рекламного Полігону» (осінь, 2020).

Переможці в номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку!» – команда Baza-19 – отримали новенькі смартфони від Samsung Electronics Україна. Без подарунків від PepsiCo Ukraine не залишилися переможці номінацій «Безпечне водокористування для населення та бізнесу», «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню», – відповідно, команди MRT та «3×3».

Нагадаємо, що співорганізаторами події виступили Спілка рекламістів України та Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Організатори висловлюють подяку офіційним партнерам – компанії PepsiCo Ukraine, Групі Компаній «Фокстрот» та Samsung Electronics Україна. Вдячність за підтримку також Всеукраїнській рекламній коаліції та Інформаційному Партнеру – ресурсу «Соцпортал».

До зустрічі в Одесі в липні 2021 р. на «Рекламному Полігоні (літо, 2020)»!