ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
УСФР/18_Положення

 

 

Положення

про 18-й Український студентський фестиваль реклами®

(18-й УСФР)

 

Місце та час проведення 18-го УСФР:

1 березня 2024 р. з 12:00 до 18:00,

Формат проведення – комбінований: фізична участь учасників у подіях Фестивалю (офлайн) і дистанційний (онлайн).

 

Додатки до Положення про 18-й УСФР:

Додаток №1. Заявка про участь у Творчому конкурсі 18-го УСФР

Додаток № 2. Бриф на розроблення креативних робіт за номінацією

«Робочі спеціальності - двигун економіки!»

 

1. Організатори 18-го УСФР.

1.1. Організаторами 18-го Українського студентського фестивалю реклами – (далі 18-й УСФР) є Спілка рекламістів України та Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України».

1.2. Генеральним Партнером 18-го УСФР є компанія robota.ua . Генеральний Партнер ініціює проведення тематичної номінації «Робочі спеціальності - двигун економіки!»

1.3. Медіапартнерами 18-го УСФР є інформаційне агентство «Соцпортал» (Socportal.info) та професійний журнал «Маркетинг і реклама» (видається з 1996 р.).

2. Місія УСФР.

Допомога активним молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі у Фестивалі. Проект відбувається в умовах війни, розв’язаної російськими загарбниками проти України та українського народу.

3. Мета УСФР.

Привернути увагу суспільства до необхідності формувати патріотизм, громадянську свідомість і високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, української молоді в цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців із PR в Україні.

4. Задачі УСФР.

  • Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські та патріотичні цінності.
  • Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
  • Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, із новинами та стандартами галузі, із видатними практиками цієї сфери та потенційними роботодавцями.
  • Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
  • Сприяти підвищенню рівню викладання дисциплін рекламного напрямку в українських закладах вищої освіти. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.
  • Впливати на свідомий вибір професії та конкретного робочого місця представниками молодого покоління українців.

5. Етапи проведення УСФР

Основними етапами проведення УСФР є:

  • організація та проведення ознайомчої рекламної кампанії 18-го УСФР;
  • прийом і підготовка до експонування конкурсних робіт;
  • проведення програми навчальних вебінарів – майстер-класів провідних українських рекламістів та організаторів для потенційних учасників 18-го УСФР
  • формування професійного журі;
  • організація роботи журі по визначенню переможців;
  • підготовка та організація заключних заходів фестивалю, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації тощо);
  • комплекс післяфестивальних заходів, у тому числі просвітніх вебінарів та майстер-класів за тематичною номінацією, що задана Генеральним Партнером 18-го УСФР – компанією robota.ua.

6. Творчий конкурс 18-го УСФР: номінації та теми робіт.

6.1. Творчий конкурс 18-го УСФР проводиться за номінаціями, що відповідають основним типам рекламних медіа: друкована реклама, відеореклама, зовнішня реклама та т. ін. Тематичні номінації 18-го УСФР засновуються Оргкомітетом спільно з Генеральним Партнером Фестивалю – компанією robota.ua.

Теми робіт розробляються учасниками Творчого конкурсу 18-го УСФР самостійно та за брифами в партнерській тематичній номінації, які задає Генеральний Партнер – компанія robota.ua . Роботи, що перемогли в партнерських тематичних номінаціях, можуть бути використані в подальшому в професійній та соціально-комунікаційній практиці Генерального Партнера.

6.1.1. Номінація «Робочі спеціальності - двигун економіки!». Ініціює Генеральний Партнер – компанія robota.ua

6.1.2. Перелік тематичних номінацій може бути розширено.

6.2. На Творчий конкурс 18-го УСФР також можуть подаватися роботи на будь-які інші теми комерційної та соціальної реклами в «технічних» (нетематичних) номінаціях Фестивалю.

6.3. Творчий конкурс Фестивалю проводиться з 8-ми технічних номінацій:

1) Відеореклама (Video). Код номінації V;

2) Зовнішня реклама (Outdoor). Код номінації О;

3) Друкована реклама (Print). Код номінації D;

4) Айдентика (Identity). Код номінації І;

5) Інтернет-реклама (Internet). Код номінації Int;

6) Рекламний відеоролік в мережі Тick tock. Код номінації ТТ

7) «Молоді рекламісти-випускники вузів» (Young). Код номінації Ya;

8) «Розробка проектів івент-маркетинг». Код номінації Е.

7. Участь у творчому конкурсі УСФР.

7.1. Учасниками Творчого конкурсу можуть бути студенти всіх вищих навчальних закладів України та інших країн, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів (у відповідній номінації), аспіранти, а також представники творчої молоді (до 30 років) – співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, ВНЗ (у відповідній номінації).

7.2. Мова рекламних робіт: українська, англійська;

7.3. Участь у творчому конкурсі 18-го УСФР безкоштовна, що забезпечується підтримкою Генерального Партнера 18-го УСФР – компанією robota.ua.

7.4. Для участі в творчому конкурсі 18-го УСФР учасники заповнюють і пересилають на адресу виконавчої дирекції УСФР:

  • заявку для кожної роботи (Додаток № 1 до Положення про 18-й УСФР);
  • конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог.

7.5. Надіслана та зареєстрована Заявка, яку учасник особисто заповнює та підписує, автоматично означає згоду учасника виконувати всі без винятку пункти Положення про 18-й УСФР.

7.6. Роботи на Творчий конкурс 18-го УСФР приймаються в електронному вигляді на e-mail: iventsr@ukr.net.

7.7. Роботи, надіслані для участі в Творчому конкурсі 18-го УСФР, проходять три етапи відбору Виконавчою дирекцією та Журі фестивалю:

І етап – виконавча дирекція УСФР перевіряє роботи на їх відповідність технічним вимогам і розподіляє роботи за номінаціями;

ІІ етап – на засіданні Журі визначається шорт-ліст у кожній номінації;

ІІІ етап – на засіданні Журі з робіт, що увійшли до шорт-ліста, визначаються переможці 18-го УСФР. У кожній номінації визначається робота-переможець (1-місце) та роботи, що вибороли 2-і та 3-і місця. Із кращих робіт за номінаціями Голова Журі визначає роботу, що отримує Гран-Прі.

IV етап – кращі роботи, роботи, що увійшли в шорт-ліст номінацій, і переможці Творчого конкурсу формують експозицію 18-го УСФР, яка демонструється онлайн.

7.8. Одна робота може подаватися від одного або двох авторів. Якщо авторів більше двох – вони вважаються Творчим колективом. У разі перемоги конкретної роботи, автор або два (чи більше) учасників або Творчий колектив отримують один диплом та один приз за перемогу в номінації.

7.9. Роботи, які надійшли на Творчий конкурс 18-го УСФР, не рецензуються та учасникам не повертаються.

7.10. Переможці 18-го УСФР (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.

7.11. Учасники 18-го УСФР отримують Сертифікати учасників Фестивалю в електронному форматі за електронною адресою, з якої надійшли роботи до Оргкомітету Фестивалю.

 8. Авторське право та інтелектуальна власність

8.1. Учасник Фестивалю, подаючи роботу на Творчий конкурс 18-го УСФР, гарантує, що є реальним автором рекламного твору – поданої на Фестиваль роботи та є на момент подачі роботи володарем немайнових і майнових прав інтелектуальної власності на даний рекламний твір, а також на всі елементи даного рекламного твору (іміджи, відео, елементи зображення, сюжети, музикальне супроводження тощо).

8.2. У разі, якщо рекламний твір створено у співавторстві (або за ідеєю певної особи), учасник, що подає заявку, зобов'язаний указати всіх співавторів, які брали участь у створенні даного рекламного твору.

8.3. Учасник 18-го УСФР – автор, володар немайнових і майнових прав на рекламний твір, надаючи на Фестиваль свою роботу в тематичні номінації, задані Партнерами 18-го УСФР, вже самим фактом своєї участі у Фестивалі (поданою роботою та Заявкою), дає свою згоду та надає право Генеральному Партнеру 18-го УСФР на безоплатне використання даного рекламного твору з метою просування проектів Генерального Партнера 18-го УСФР в його комунікаціях протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України та інших держав.

8.4. Автори (власники майнових прав) робіт (творів), представлених на Фестиваль у тематичних номінаціях, дають свою згоду та надають права партнерам Фестивалю безоплатно використовувати такі роботи (твори) з метою просування проектів і товарів партнерів протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.

8.5. Організатори 18-го УСФР отримують право без додаткового узгодження з Учасником – автором рекламного твору – використовувати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 18-го УСФР, з метою популяризації УСФР.

8.6. Організатори УСФР сприяють популяризації рекламних творів, поданих як фестивальні роботи їх авторами - учасниками 18-го УСФР (за умови, що рекламний твір не було використано раніше в рекламних кампаніях).

8.7. Організатори 18-го УСФР мають право передавати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 18-го УСФР, без додаткової згоди їх авторів, для участі в творчих конкурсах інших рекламних українських і міжнародних рекламних фестивалів зі збереженням авторських прав учасників. У разі перемоги робіт на цих фестивалях переможцями будуть вважатися автори наданих робіт.

8.8. Переможці та володарі інших нагород 18-го УСФР мають право використовувати призи та дипломи 18-го УСФР для реклами та популяризації власної творчості.

8.7. Організатори 18-го УСФР не несуть відповідальності за незаконне використання Учасником в рекламному творі об'єктів інтелектуальної власності, права на які належать третім особам. Організатори, при виявленні фактів плагіату, сприяють дотриманню прав інтелектуальної власності реальних авторів.

8.8. У тому випадку, якщо після оголошення результатів Фестивалю було виявлено, що рекламний твір, що посів призове місце, містить об'єкти інтелектуальної власності, права на які належать третім особам, Організатори Фестивалю анулюють привласнення Учаснику призового місця та публічно інформують свою аудиторію про факт плагіату.

9. Технічні вимоги до робіт.

9.1. Загальна вимога до всіх конкурсних робіт: роботи надаються в електронному вигляді.

9.2. Роботи, надіслані на Творчий конкурс 18-го УСФР, оформляються згідно з таким технічним вимогам кожної номінації:

9.2.1. Відеореклама [V]

MP4 (рекомендований формат), M4V, MOV, AVI та похідні від них. Хронометраж одного відеоролику не має перевищувати понад 60 секунд.

9.2.2. Зовнішня реклама [О], Друкована реклама [D], Айдентика [F]. Роботи подаються у вигляді макету в форматі JPG з роздільною здатністю 350 dpi.

Загальні вимоги до макету:

  • Розмір А3 (SRА3) 320х450 мм;
  • Масштаб макета 1:1;
  • Найсвітліший сірий колір – 12 %.

 9.2.3. Інтернет-реклама [Int]:

  • Web-сайти, Інтернет-банери, YouTube та Телеграм-канали. Наводяться посилання на електронну адресу реально діючого ресурсу.

9.3. Роботи, що не відповідають технічним вимогам (див. П. 9.1.-9.2 Положення про 18-й УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.4. Термін подачі робіт на Творчий конкурс 18-го УСФР – до 19-00 22 лютого 2024  р. за всіма номінаціями. Роботи, отримані після вказаного терміну, до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.5. Роботи без реєстраційної форми Заявки (Додаток №1 до Положення про 18-й УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.6. Заявки заповнюються учасниками та висилаються разом з конкурсними роботами на електронну адресу iventsr@ukr.net.

9.7. Вся необхідна інформація про 18-й УСФР розміщена в блоці «18-й УСФР» на офіційному сайті УСФР: www.studfestival.com.ua

10. Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт 18-го УСФР є:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
  • Якість виконання – 30 %;
  • Стратегічне відповідність маркетинговим цілям повідомлення – 30 %.

11. Журі УСФР.

11.1. До складу Журі УСФР залучаються найкомпетентніші фахівці рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, державні та громадські діячі, представники міністерств та інших державних органів (за згодою), представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі УСФР не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.

11.2. Журі УСФР здійснює свою діяльність у форматі онлайн, приймає рішення колегіально шляхом відкритого голосування. В умовах обмежень воєнного часу засідання Журі може відбуватися в форматі Zoom-конференції.

11.3. Члени Журі визначають переможців Творчого конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників, Журі керується критеріями вимірювання (див. п. 10 Положення про 18-й УСФР). Остаточне рішення щодо переможців у кожній номінації виноситься за підсумками відкритого голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі.

11.4. Голова журі відіграє головну участь у процесі визначення Гран-прі.

11.5. Рішення Журі Фестивалю, оформляється протоколом, який є остаточним і оскарженню не підлягає.

11.6. Організатори та Партнери Фестивалю не мають право впливати на рішення Журі.

11.7. Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Фестивалю, у т. ч. – у церемонії нагородження переможців.

11.8. Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі в разі їх очевидної низької якості.

12. Нагороди УСФР.

12.1. У всіх номінаціях Творчого конкурсу 18-го УСФР Журі визначає шорт-ліст. Із робіт, відібраних в шорт-ліст, Журі визначає одне перше, друге (-і) і третє (-і) місця.

12.2. За індивідуальним рішенням Журі кращим роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста вручаються Спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи (креатив, техніку виконання і т.д.). Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом.

12.3. Члени Оргкомітету та Генеральний Партнер Фестивалю за їх вибором можуть встановлювати спеціальні призи та дипломи, якими нагороджуються учасники і переможці Творчого конкурсу 18-го УСФР.

Виконавча дирекція 18-го УСФР:

Тел. для довідок +38-050-343-43-21;

E-mail: studfestival@ukr.net; iventsr@ukr.net;

Офіційний сайт: www.studfestival.com.ua

Історична довідка

Український студентський фестиваль реклами (УСФР)® – головний професійний галузевий фестиваль в Україні для студентів та молоді, що спеціалізуються в сфері реклами, маркетингу і PR. Проводиться в Україні з 2004 року. Рішенням Державної служби інтелектуальної власності України зареєстровано як знак для товарів і послуг.

Перший УСФР пройшов в березні 2004 р. у Харкові. Із 2005 р. Відтоді всі фестивалі УСФР проходять у Києві. У містах України проводяться регіональні студентські фестивалі: Харківський СФР та Буковинський СФР. Тимчасово не проводяться Кримський СФР та Донецький СФР.

За роки проведення учасниками Фестивалю стали понад 13500 студентів українських та зарубіжних ВНЗ. Учасниками УСФР  робіт було подано на Творчий конкурс Фестивалю понад 15200 робіт.

Завдяки УСФР щороку студенти мають можливість заявити про себе. Роботи переможців представлені на офіційному сайті www.studfestival.com.ua. Переможці УСФР різних років – гордість Фестивалю. Багато з них з успіхом працюють в найбільших українських і мережевих рекламних агентствах, займаючи посади до креативного директора та власника бізнесу.

© Це Положення, що розроблене Виконавчою Дирекцією 18-го Українського студентського фестивалю реклами, є інтелектуальною власністю організаторів Фестивалю. Використання всього тексту даного Положення, або окремих його частин і Додатків дозволяється тільки за письмовим дозволом Виконавчої Дирекції УСФР.