ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Партнеры

 

 

ОРГАНИЗАТОР

Спiлка рекламiстiв України.

Спiлка рекламiстiв України створена в 1993 роцi. Це – незалежна творча громадська організація, яка об’єднує на добровільних засадах за професійними інтересами творчих виробників реклами та інших спеціалістів. Діяльність Спілки поширюється на територію України. Спiлка рекламiстiв України офіційно зареєстрована Мінюстом України 26 червня 1996 року як Всеукраїнська організація (свідоцтво № 749). До складу Спілки входять 17 обласних організацій, в тому числі Автономної Республіки Крим, які налічують більше 600 членів. Основним її завданням є об'єднання рекламістів для розвитку та популяризації рекламної творчості, захисту авторських i професiйних прав, пiдвищення статусу професії рекламіст.

 

СООРГАНИЗАТОР

logo

Київський національний торговельно-економічний університет.

 

ОФИЦИАЛЬНЫЙ ПАРТНЕР

Проект «3 молочні продукти на день».

Це перший в Україні проект державно-приватного партнерства, що реалізується у такому масштабі. Ініціатива, яка народилась у стінах Європейської Бізнес Асоціації, об’єднала 12 організацій. Разом з 4 провідними молочними компаніями-виробниками – «Мілкіленд», «Лакталіс», «Пепсіко», «Данон» та світовим лідером в галузі виробництва асептичного обладнання та пакування, компанією «Тетра Пак», партнерами проекту виступили Асоціація дієтологів, Міністерство аграрної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин, Український Клуб Аграрного Бізнесу та Асоціація виробників молока. Медійну підтримку проекту нададють агенція «БігМедіа», Gala Radio, телеканал «1+1» та рекламна мережа Admixer.

 

ПАРТНЕР ТЕМАТИЧЕСКОЙ НОМИНАЦИИ

Програма розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) в Україні.

Програма розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) є глобальною мережею ООН в галузі розвитку, організацією яка виступає за позитивні зміни та надає країнам доступ до джерел знань, досвіду та ресурсів задля допомоги людям в усьому світі будувати краще життя. Співпрацює з 177 країнами світу, допомагаючи їм знаходити власні шляхи розв'язання глобальних та національних проблем в галузі людського розвитку. В Україні три головні сфери діяльності зосереджуються на демократичному врядуванні та місцевому розвитку; подоланні бідності, досягненні процвітання та українських Цілей розвитку тисячоліття; на енергетиці та навколишньому природному середовищі. В кожній з цих тематичних сфер ПРООН забезпечує баланс між впровадженням заходів щодо розробки політико-правових документів, аналітично-дорадчою діяльністю, заходами з поліпшення спроможності наших національних партнерів та окремими пілотними проектами. ПРООН впроваджує свою діяльність в Україні з 1993 року. ПРООН допомагає розробити українські рішення задля досягнення українських цілей розвитку.

 

ПАРТНЕР ТЕМАТИЧЕСКОЙ НОМИНАЦИИ

«Добре Бачу»! від «Київстар»

«Київстар».

Оператор №1 на ринку мобільного зв'язку, один з найкращих брендів в Україні.

Додаток для мобільних телефонів «Добре бачу» розроблений «Київстар» в рамках соціальної програми компанії «Київстар» «Мобільне здоров’я».

Це перший розроблений в Україні додаток для поліпшення зору. Мета додатку – допомогти дорослим та дітям у здійсненні самодіагностики зору, знятті напруги очей та тренуванні м’язів очей і покращенні зору. Адже сьогодні через широке використання комп’ютерів та мобільних телефонів ми, на жаль, спостерігаємо погіршення зору в багатьох людей.

 

ОФИЦИАЛЬНЫЕ ПРОДУКТЫ ФЕСТИВАЛЯ

PepsiCo в Україні.

Виробничі потужності компанії PepsiCo в Україні (компанія «Сандора») включають завод з переробки фруктів, овочів та виробництва соків (с. Миколаївське Миколаївської обл.); завод з виробництва соків, газованих напоїв, холодного чаю (с. Мішково-Погорілово Миколаївської області); завод з переробки фруктів та овочів (с. Казачі Лагері Херсонської обл.).

Загальна проектна потужність підприємств – близько 1,5 млрд. пакетів продукції на рік. Загальна добова продуктивність компанії «Сандора» складає понад чотири мільйони пакетів. На виробництві працює 24 лінії, що розливають продукцію в упаковку Tetra Pak, 2 лінії асептичної ПЕТ-упаковки та 2 нові лінії з виробництва газованої продукції. Потужність 4-х виробничих ліній з переробки овочів і фруктів складає 90 тисяч тон на рік.

 

ГЛАВНЫЙ МЕДИА-ПАРТНЕР

«Маркетинг и реклама».

Международный профессиональный журнал «Маркетинг и реклама» – первый в Украине маркетинговый журнал, ведущее международное специализированное издание по маркетинговой тематике. Журнал предназначен, в первую очередь, для практиков в сфере рекламы и маркетинга. Большинство авторов журнала – практики, поэтому публикации в журнале имеют практическую ценность.

 

МЕДИА-ПАРТНЕР

Reklamaster.com

Первый портал о маркетинге и рекламе в Украине. Дата рождения – 18 сентября 2000 г. Дата выхода новой версии портала – 14 января 2008 года. Главная цель проекта – полное и всестороннее информирование о самых важных новостях, событиях, тенденциях развития рекламного рынка в Украине, в странах СНГ, в мире и в Интернет-пространстве. Новая версия портала также включает свежую и актуальную информацию о главных событиях в деловом мире и в обществе. Reklamaster.com является Официальным Представительством Международного Фестиваля креативности Cannes Lions в Украине (с 2006 г.).

 

ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОДДЕРЖКА

Пресс-центр Укрінформа.

Укрінформ – єдине національне інформаційне агентство України, джерело інформації про політичне, економічне, соціальне, наукове, культурне, суспільне життя в Україні та за кордоном.  Агентство працює з 1918 року. Сьогодні УКРІНФОРМ має найбільшу мережу регіональних і закордонних корпунктів. Кореспонденти агентства працюють у кожному регіоні України та 11 країнах світу: США, Німеччині, Франції, Росії, Китаї, Бельгії, Молдові, Об'єднаних Арабських Еміратах, Польщі, Болгарії, Угорщині. Щодня УКРІНФОРМ дає читачам повну та об'єктивну картину подій: більше 300 новин за добу, ексклюзивні коментарі та інтерв'ю, фоторепортажі, інфографіку.

 

ПРИ ПОДДЕРЖКЕ

Науково-методична комісія з журналістики та інформації Міністерства освіти та науки України була створена в 1953 році, в 2000 – її очолив Володимир Володимирович Різун.

НМК з журналістики та інформації є членом Світової ради журналістської освіти (World Journalism Education Council). Рада репрезентована 32-ма академічними асоціаціями з усього світу. Рада прагне створити спільний простір для освітян сфери журналістики, сконцентрувавшись на універсальних цінностях.

До складу входять декани і завідуючі відділеннями журналістики українських вищих навчальних закладів. На сьогодні в Україні більше п’ятдесяти навчальних закладів, що готують журналістів та редакторів. Комісія збирається двічі на семестр.

 

ИНФОРМАЦИОННОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО

ADline.by

Специализированное online-издание о рекламе, креативе и дизайне в Беларуси и мире. Самый быстрый и простой способ найти рекламное агентство занимающееся изготовлением и продажей необходимой рекламной продукции или предоставляющее услуги по размещению, аренде и согласованию рекламы. А также: новости и статьи о рекламе, галерея, тендеры и работа в сфере рекламы.

 

РЕКЛАМНОЕ АГЕНТСТВО ФЕСТИВАЛЯ

Украина-АРТ.

Специализируется на размещении в ambient media. Приоритетным видом деятельности компании является разработка и внедрение эффективных нестандартных рекламных размещений. В портфель услуг агентства входит предоставление услуг по размещению рекламы в системе «Укрзализныци» на и в объектах городского транспорта, Киевского и Харьковского метрополитенов. Предоставляет полный комплекс рекламных услуг в местах массового отдыха: на пляжах черноморского и азовского побережья, горнолыжных курортах Украины т.д. Сотрудничество с ведущими производственными компаниями позволяет агентству в кратчайшие сроки оказывать полный спектр качественных полиграфических услуг любого уровня сложности, выполненных с использованием качественных современных материалов. А производственная база предприятия дает возможность изготовления различных рекламных конструкций для стандартной и нестандартной рекламы любого уровня сложности.

 

ФЕСТИВАЛЬ-ПАРТНЕР

Национальный фестиваль социальной рекламы (НФСР) ®.

Главный в Украине ежегодный фестиваль в сфере социальной рекламы, маркетинга и PR. Зарегистрированный товарный знак. Проводится в Украине (Киев) с 2005 года.

 

ДИЗАЙН СОПРОВОЖДЕНИЕ

Рекламное агентство Tortilla.

Специализированное агентство для создания и развития новых брендов в Украине. РА Tortilla – маркетинг ориентированное агентство, основывающее свою деятельность на объективной рыночной информации.

 

СТУДЕНЧЕСКИЙ ПАРТНЕР

 

АГЕНТСТВО ИТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА

 

МОЛОДЕЖНЫЙ ПАРТНЕР

ЯППИ (от англ. Yuppie "Young Urban Professional" - молодой городской профессионал) — самая большая база карьерных возможностей для молодых профессионалов в Украине!