ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.
 

ПАРТНЕРЫ
 
 

....
 

 
 


ИНФОРМАЦИОННЫЙ
ПАРТНЕР
 
 
 
 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
16-й УСФР_Положение

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про 16-й Український студентський фестиваль реклами®

(16-й УСФР)

 

Місце та час проведення 16-го УСФР:

19 листопада 2021  р. с 10:00 до 18:00,
м. Київ, локація уточнюється

 

Додатки до Положення про 16-й УСФР:

Додаток №1. Заявка про участь у Творчому конкурсі 16-го УСФР
Додаток № 2. Бриф на розробку теми №1
Додаток № 3. Бриф на розробку теми №2

 

1. Організатори 16-го УСФР.

1.1. Організаторами 16-го Українського студентського фестивалю реклами – (далі 16-й УСФР) є Спілка рекламістів України та Український професійний журнал «Маркетинг і реклама», які заснували даний проект в 2004 р. Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції. Коло співорганізаторів може розширюватися.

1.2. Партнером тематичних номінацій №1 та №2 16-го УСФР є Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Коло Партнерів може надалі розширюватися.

2. Місія УСФР.

Допомогти активним молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі у Фестивалі.

3. Мета УСФР.

Привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд, патріотизм та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, молоді в цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців із PR в Україні.

4. Задачі УСФР.

  • Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
  • Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, з новинами і досягненнями галузі, видатними практиками цієї сфери.
  • Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
  • Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські цінності.
  • Сприяти підвищенню рівня викладання дисциплін рекламного напрямку в українських закладах вищої освіти. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.

 

5. Етапи проведення УСФР.

Основними етапами проведення УСФР є:

  • організація та проведення рекламної кампанії 16-го УСФР;
  • прийом і підготовка до експонування конкурсних робіт;
  • формування професійного журі;
  • організація роботи журі по визначенню переможців;
  • підготовка навчальної програми майстер-класів та презентацій;
  • підготовка та організація заключних заходів фестивалю, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);
  • комплекс післяфестивальних заходів.

 

6. Творчий конкурс 16-го УСФР: номінації та теми робіт.

6.1. Творчий конкурс 16-го УСФР проводиться за номінаціями, що відповідають основним типам рекламних медіа: друкована реклама, відеореклама, зовнішня реклама та т. ін. Тематичні номінації 16-го УСФР засновуються Оргкомітетом спільно з Партнерами Фестивалю. Теми робіт розробляються учасниками Творчого конкурсу 16-го УСФР самостійно та за брифами в конкретних тематичних номінаціях, які задають Партнери. Роботи, які перемогли в партнерських тематичних номінаціях, можуть бути використані в подальшому в професійній та соціально-комунікаційній практиці Партнерів.

6.1.1. Тема №1 – «Виходь на світло – декларуй працю!». Партнер номінації – Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

6.1.2. Тема №2 – « Працюй безпечно - збережи життя й здоров՚я». Партнер номінації – Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

6.1.3. Перелік тематичних номінацій може бути розширено.

6.2. На Творчий конкурс 16-го УСФР також можуть подаватися роботи на будь-які інші теми комерційної та соціальної реклами в «технічних» (нетематичних) номінаціях Фестивалю.

6.3. Творчий конкурс Фестивалю проводиться за 7-ма технічним номінаціями:

1) Відеореклама (Video). Код номінації V;

2) Зовнішня реклама (Outdoor). Код номінації Z;

3) Друкована реклама (Print). Код номінації D;

4) Айдентика (Identity). Код номінації F;

5) Інтернет-реклама (Internet). Код номінації Int: New: підномінація «Рекламний відеоролік в мережі Тick tock»

6) Реклама, створена школярами (School). Код номінації Sc;

7) "Молоді рекламісти-випускники вузів" (Young). Код номінації Ya;

7. Участь у творчому конкурсі УСФР.

7.1. Вік учасників. Учасниками Творчого конкурсу можуть бути студенти всіх вищих навчальних закладів України, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів (у відповідній номінації), аспіранти, а також представники творчої молоді (до 30 років) – співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, ВНЗ (у відповідній номінації).

7.2. Мова рекламних робіт: українська, англійська;

7.3. Участь у творчому конкурсі 16-го УСФР безкоштовна, що забезпечується підтримкою Партнерів 16-го УСФР.

7.4. Проїзд, проживання та харчування учасників під час проведення Заключних заходів 16-го УСФР фінансується за рахунок учасників.

7.5. Для участі в творчому конкурсі 16-го УСФР учасники заповнюють і пересилають на адресу виконавчої дирекції УСФР:

  • заявку для кожної роботи (Додаток № 1 до Положення про 16-й УСФР);
  • конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог.

7.6. Надіслана та зареєстрована Заявка, яку учасник особисто заповнює і підписує, автоматично означає згоду учасника виконувати всі без винятку пункти Положення про 16-й УСФР.

7.7. Роботи на Творчий конкурс 16-го УСФР приймаються в електронному вигляді на e-mail: 16usfr@ukr.net.

7.8. Роботи, надіслані для участі в Творчому конкурсі 16-го УСФР, проходять три етапи відбору Виконавчою дирекцією та Журі фестивалю:

І етап – виконавча дирекція УСФР перевіряє роботи на їх відповідність технічним вимогам і поділяє роботи за номінаціями;

ІІ етап – на засіданні Журі визначається шорт-ліст у кожній номінації;

ІІІ етап – на засіданні Журі із переліку робіт, що увійшли до шорт-ліста, визначаються переможці 16-го УСФР. Визначається робота-переможець (1-місце) у кожній номінації та роботи, що виборюють 2-і та 3-і місця. Із кращих робіт за номінаціями Голова Журі визначає роботу, що отримує Гран-Прі.

IV етап – кращі роботи, роботи, що увійшли в шорт-ліст номінацій, і переможці Творчого конкурсу формують експозицію, яка демонструється під час заключних заходів 16-го УСФР.

7.9. Виконавча дирекція УСФР роздруковує роботи для експонування в єдиному стандарті та якості. Макети роздруковуються в форматі А3, кожній роботі присвоюється свій код. На кожній роботі, що експонується, стоїть підпис: код роботи, її назва, прізвище та ім'я автора(ів).

7.10. Одна робота подається в одну номінацію.

7.11. Одна робота може подаватися від одного або двох авторів. Якщо авторів більше двох – вони вважаються Творчим колективом. У разі перемоги конкретної роботи, автор або два (чи більше) учасників або Творчий колектив отримують один диплом.

7.12. Роботи, які надійшли на Творчий конкурс 16-го УСФР, не рецензуються та учасникам не повертаються.

7.13. Переможці 16-го УСФР (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.

7.14. Учасники 16-го УСФР отримують Сертифікати учасників Фестивалю. Учасники, що не відвідують особисто події 16-го УСФР 19 листопада 2021  р. у Києві, отримають Сертифікати в електронному форматі за адресою, з якої надійшли роботи до Оргкомітету Фестивалю.

8. Авторське право та інтелектуальна власність

8.1. Учасник Фестивалю, подаючи роботу на Творчий конкурс 16-го УСФР, гарантує, що є автором рекламного твору – поданої на Фестиваль роботи та володарем немайнових і майнових прав інтелектуальної власності на даний рекламний твір, а також на всі елементи даного рекламного твору.

8.2. У разі, якщо рекламний твір створено у співавторстві (або за ідеєю певної особи), Учасник, що подає заявку, зобов'язаний указати всіх співавторів, які брали участь у створенні даного рекламного твору.

8.3. Учасник 16-го УСФР – автор, володар немайнових і майнових прав на рекламний твір, надаючи на Фестиваль свою роботу в тематичні номінації, задані Партнерами 16-го УСФР, вже самим фактом своєї участі у Фестивалі (поданою роботою та Заявкою), дає свою згоду та надає право Партнерам тематичних номінацій на безоплатне використання даного рекламного твору з метою просування проектів Партнерів 16-го УСФР в їх комунікаціях протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.

8.3.1. Автори (власники майнових прав) робіт (творів), представлених на Фестиваль у тематичних номінаціях, дають свою згоду та надають права партнерам Фестивалю безоплатно використовувати такі роботи (твори) з метою просування проектів і товарів партнерів протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні роботи (твори) на території України.

8.4. Організатори 16-го УСФР отримують право без додаткового узгодження з Учасником – автором рекламного твору – використовувати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 16-го УСФР, в некомерційних цілях, а також в комерційних цілях для популяризації УСФР.

8.5. Організатори УСФР сприяють популяризації рекламних творів, поданих як фестивальні роботи їх авторами - учасниками 16-го УСФР (за умови, що рекламний твір не було використано раніше в рекламних кампаніях).

8.6. Організатори 16-го УСФР мають право передавати роботи, які брали участь в Творчому конкурсі 16-го УСФР, без додаткової згоди їх авторів, для участі в творчих конкурсах інших рекламних українських і міжнародних рекламних фестивалів зі збереженням авторських прав учасників. У разі перемоги робіт на цих фестивалях переможцями будуть вважатися автори наданих робіт.

8.7. Переможці та володарі інших призів 16-го УСФР мають право використовувати призи та дипломи 16-го УСФР для реклами та популяризації власної творчості.

8.8. Організатори 16-го УСФР не несуть відповідальності за незаконне використання Учасником в рекламному творі об'єктів інтелектуальної власності, права на які належать третім особам.

8.9. У тому випадку, якщо після оголошення результатів Фестивалю було виявлено, що рекламний твір, що посів призове місце, містить об'єкти інтелектуальної власності, права на які належать третім особам, Організатори Фестивалю анулюють привласнення Учаснику призового місця та публічно інформують свою аудиторію про факт плагіату.

9. Технічні вимоги до робіт.

9.1. Загальна вимога до всіх конкурсних робіт: роботи надаються в електронному вигляді.

9.2. Роботи, надіслані на Творчий конкурс 16-го УСФР, оформляються згідно з таким технічним вимогам кожної номінації:

9.2.1. Відеореклама [V]

Відеоролики:

для HD 1280 x 720 25 кадрів/c прогресив;

для SD 720х756 25 кадрів/c прогресив;

Формат стиснення (кодек) DIVx.

Хронометраж одного відеоролика має становити не більше 60 секунд.

9.2.2. Зовнішня реклама [Z], Друкована реклама [D], Айдентика [F]. Роботи подаються у вигляді макету в форматі JPG з роздільною здатністю 350 dpi.

Загальні вимоги до макету:

  • Розмір А3 (SRА3) 320х450 мм;
  • Масштаб макета 1:1;
  • Найбільш світлий сірий колір – 12%.

 9.2.3. Интернет-реклама [Int]:

  • Інтернет-банери: подаються в форматі Flesh, розміром 240 на 400 пікселів (максимальний розмір 90 Кб) в форматі Swf, версія Flesh-К 6 включно на CD (DVD)-дисках. Необхідно також надати GIF / JPG заглушку 1-го кадру;
  • Web-сайти: робота подається в форматі презентації Power Point (обсяг не більше 10 слайдів). Обов'язкові елементи презентації: лінк, скріншот першої сторінки сайту, а також цілі, завдання сайту, його цільова аудиторія і метрика.

9.3. Термін подачі робіт на Творчий конкурс 16-го УСФР – до 17-00 13 листопада 2021  р. за всіма номінаціями. Роботи, отримані після вказаного терміну, до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.4. Роботи без реєстраційної форми Заявки (Додаток №1 до Положення про 12-м УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.5. Роботи, що не відповідають технічним вимогам (див. П. 9.1.-9.2 Положення про 16-й УСФР) до участі в Творчому конкурсі не допускаються.

9.6. Заявки заповнюються учасниками та висилаються разом з конкурсними роботами на електронну адресу 16usfr@ukr.net.

9.7. Надіслані на конкурс роботи Оргкомітетом і журі не рецензуються, а тільки оцінюються в установленому порядку в рамках відповідних номінацій Фестивалю.

9.8. Вся необхідна інформація про 16-й УСФР розміщена в блоці «16-й УСФР» на офіційному сайті УСФР: www.studfestival.com.ua

10. Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт 16-го УСФР є:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
  • Якість виконання – 30 %;
  • Стратегічне відповідність маркетинговим цілям Замовника – 30 %.

 

11. Журі УСФР.

11.1. До складу Журі УСФР залучаються найкомпетентніші фахівці рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, державні та громадські діячі, представники міністерств та інших державних органів (за згодою), представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі УСФР не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.

11.2. Журі УСФР засідає очно, приймає рішення колегіально шляхом відкритого голосування. В умовах карантинних обмежень засідання Журі може відбуватися в форматі Zoom-конференції.

11.3. Члени Журі визначають переможців Творчого конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників, Журі керується критеріями вимірювання (див. п. 10 Положення про 16-й УСФР). Остаточне рішення щодо переможців у кожній номінації виноситься за підсумками відкритого голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі.

11.4. Голова журі відіграє головну участь у процесі визначення Гран-прі.

11.5. Рішення Журі Фестивалю, оформляється протоколом, є остаточним і оскарженню не підлягає.

11.6. Організатори та Партнери Фестивалю не мають право впливати на рішення Журі.

11.7. Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Фестивалю, у т. ч. – у церемонії нагородження переможців.

11.8. Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі в разі їх низької якості.

12. Нагороди УСФР.

12.1. У всіх номінаціях Творчого конкурсу 16-го УСФР Журі визначає шорт-ліст. Із робіт, відібраних в шорт-ліст, Журі визначає одне перше, друге (-і) і третє (-і) місця.

12.2. За індивідуальним рішенням Журі кращим роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста вручаються Спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи (креатив, техніку виконання і т.д.). Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом.

12.3. Члени Оргкомітету та Партнери Фестивалю за їх вибором можуть встановлювати спеціальні призи та дипломи, якими нагороджуються учасники і переможці Творчого конкурсу 16-го УСФР.

12.4. Роботи-переможці та роботи з шорт-ліста номінацій розміщуються на постійній основі в блоці «Кращі роботи 16-го УСФР» на офіційному сайті УСФР із зазначенням авторства.

 

Виконавча дирекція 16-го УСФР:

Тел. для довідок +38-050-343-43-21;

E-mail: studfestival@ukr.net; 15_usfr@ukr.net;

Офіційний сайт: www.studfestival.com.ua

* * *

Історична довідка

Український студентський фестиваль реклами (УСФР)® – головний професійний галузевий фестиваль в Україні для студентів та молоді, що спеціалізуються в сфері реклами, маркетингу і PR. Проводиться в Україні з 2004 року. Рішенням Державної служби інтелектуальної власності України зареєстровано як знак для товарів і послуг.

Перший УСФР пройшов в 2004 р. у Харкові. Із 2005 р. Фестиваль проходить у Києві.

За роки проведення учасниками Фестивалю стали понад 13000 студентів українських та зарубіжних ВНЗ. Учасниками УСФР  робіт було подано на Творчий конкурс Фестивалю понад 14700 робіт.

Завдяки УСФР щороку студенти мають можливість заявити про себе. Роботи переможців представлені на офіційному сайті www.studfestival.com.ua. Переможці УСФР різних років - гордість Фестивалю. Багато з них з успіхом працюють в найбільших українських і мережевих рекламних агентствах, займаючи посади до креативного директора та власника бізнесу.

© Це Положення, що розроблене Виконавчою Дирекцією 16-го Українського студентського фестивалю реклами, є інтелектуальною власністю організаторів Фестивалю. Використання всього тексту даного Положення, окремих його частин і Додатків дозволяється тільки за письмовим дозволом Виконавчої Дирекції УСФР.

 

 Додаток №1.

ЗАЯВКА

НА УЧАСТЬ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ 16-го УСФР

Вікова категорія участника (позначте свою категорію)

 

СТУДЕНТ

 

МОЛОДИЙ РЕКЛАМІСТ

 

ШКОЛЯР

 

 

 

 

 

Інформація про учасника

П.І.Б. (повністю)

Моб. тел., e-mail


Інформація про ВНЗ (для студентів). Місто розташування

ВНЗ (повна та скорочена назва)

Інформація про місце роботи (для співробітників)

Місце роботи, посада

Інформація про школу (для школярів)

Школа

Місто

Інформація про конкурсну роботу (всі поля обов'язкові для заповнення)

Номінація

Назва роботи

Інформація про керівника роботи

П.І.Б. (повністю)

Місце роботи, посада

Моб. тел., e-mail

«З усіма пунктами Положення про 16-й УСФР згоден (на) і зобов'язуюсь їх виконувати»

Дата заповнення заявки «____» ____________ 2021  р. Підпис______________________________

 

Для реєстрації учасника на адресу Виконавчої дирекції Фестивалю направляються:

  • Робота, оформлена згідно з технічними вимогами.
  • Заявка, заповнена в електронному вигляді до кожної роботи .

 

ЗАЯВКА І КОНКУРСНІ МАТЕРІАЛИ надсилаються до 13 листопада 2021  р

за адресою E-MAIL: 16usfr@ukr.net

Телефон Оргкомітету: Тел/факс +38-050-343-43-21

Офіційний сайт УСФР: www.studfestival.com.ua

 

 

Додаток №2.

1. Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»

Бриф на розробку ролика

1.     Хто Що Коли?

Назва інформаційної кампанії: Виходь на світло!
Бенефіціар: Державна служба України з питань праці
Термін виконання завдання: 14 листопада 2021 р.
Організація-ініціатор інформаційної кампанії:
Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» спільно із Державною службою України з питань праці
 .
Контактні особи, які можуть надати додаткову інформацію, необхідну для виконання завдання:
Наталія Шумейко, проєктний менеджер, +380 68 114 38 20
natalja.shumeiko@gmail.com
Марія Семовоник, комунікаційний менеджер, +380 50 443 66 29
mariasemovonik@gmail.com

2.     Ключова інформація про кампанію

Ціль інформаційної кампанії:

  • сприяти підвищенню обізнаності щодо проблеми незадекларованої праці в Україні
  • поширювати в інфополі термін “незадекларована праця”
  • поглибити рівень знань про переваги задекларованої праці та права працівників на конкретних прикладах (ситуаціях) за темами, вказаними нижче
Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:
низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості

 

Додаткова інформація по темі кампанії:

1. Про проєкт «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читати тут
2. Дослідження по темі кампанії Читати тут
3. Всі матеріали комунікаційної кампанії «Виходь на світло!» Читати тут

 

Комунікаційні повідомлення кампанії у 2021 році:

  • Задекларована праця гарантує гідні та безпечні умови праці
  • Задекларована праця захищає права вагітних жінок та працівників із дітьми
  • Задекларована праця захищає права неповнолітніх працівників
  • Задекларована праця захищає права дистанційних працівників

 

Цільова аудиторія кампанії Працівники, молодь.

3.     Завдання ролику

Донести цільовим групам переваги задекларованих трудових відносин та ризики незадекларованих через конкретні приклади. Перелік тем на вибір:

1

Гідні умови праці

Задекларований працівник отримує заробітну плату вчасно, понаднормова праця оплачується додатково, а незадекларований – може місяцями не отримувати зарплату та мати ненормований робочий день

читати тут

2

Вагітні жінки та працівники з дітьми

Вагітні жінки та працівники з дітьми мають право на додаткові відпустки, можуть розраховувати на матеріальну допомогу, та захищені від звільнення за бажанням роботодавця, тоді як незадекларовані – інколи позбавлені навіть декретної відпустки

читати тут

3

Неповнолітні працівники

Неповнолітні працівники мають ті ж самі права, що й дорослі, окрім того їм обов’язково роблять медичний огляд, вони мають скорочений робочий день, а працювати у шкідливих умовах їм суворо заборонено. Незадекларовані підлітки часто потерпають від важкої та понаднормової праці

читати тут

4

Дистанційна робота

Працівник на дистанційній роботі забезпечений обладнанням і роботодавець компенсує йому необхідні витрати, тоді як незадекларований – зазвичай облаштовує своє робоче місце за власний кошт.

читати тут

Очікуваний комунікаційний ефект від ролику

Аудиторія має чітко зрозуміти різницю між задекларованими та незадекларованими трудовими відносинами.

Має знати, які права захищені в задекларованого працівника:

  • Право всіх на гідні умови праці
  • Право вагітних та працівників з дітьми на додаткові пільги
  • Право неповнолітніх на безпечні умови праці
  • Право дистанційних працівників на відшкодування витрат на засоби роботи

Де та як ролик буде розміщуватися:

Соціальні мережі Facebook та YouTube

Формат ролику

2D анімація у форматі кепшн-відео (з титрами)

Мова ролику Українська

 

Хронометраж ролику До 30 секунд

 

Референси:

 

Бажана структура ролику:

1.  Ключове повідомлення та логотип кампанії «Виходь на світло»
2.  Основна частина викладена графічно та за допомогою титрів
3.  Логотип Держпраці з контактами (сайт та телефон гарячої лінії)
4.  Логотипи ініціаторів проєкту (МОП та ЄС) та дисклеймер.
5.  Автори ролику.

 

Графічні матеріали для ролика та вимоги до них:

1 Логотип кампанії «Виходь на світло» - розташовується в правому верхньому кутку в усіх кадрах.
2 Логотип Держпраці - бажано розміщати разом з контактами як в референсах.
3 Логотипи МОП та ЄС - розміщуються разом, зліва МОП – справа ЄС, під логотипами дисклеймер (За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці).
4 Шрифт кампанії - Montserrat bold для титрів та ключових повідомлень.

 

Усі графічні матеріали можна завантажити тут

 

 Додаток №3.

2. Номінація «Працюй безпечно — збережи життя й здоров՚я»

Бриф на розробку ролика й плаката

 

1.     Хто Що Коли?

Конкурс на кращі студентські відео і плакати про важливість безпеки і здоров’я на роботі в межах 16-го Українського студентського фестивалю реклами
Термін прийому конкурсних робіт: 14 листопада 2021 р.
Організація-ініціатор номінації:
Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» спільно з Державною службою України з питань праці.
.
Контактні особи, які можуть надати додаткову інформацію для виконання завдання: Софія Литвин, національний координатор Проєкту ЄС-МОП,
lytvyn@ilo.org, +38 050 334 98 87 (mobile, viber)

 

2.     Ключова інформація про конкурс

Цілі конкурсу:

1. Підвищити обізнаність роботодавців щодо переваг безпечної та здорової праці для бізнесу.
2. Підвищити обізнаність працівників про те, що вони мають право на безпечні, здорові умови праці.
3. Пропагувати ідею важливості безпечних та здорових умов праці серед майбутніх працівників і роботодавців (молоді).

 

Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:

Вирішує проблему низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості.

 

Додаткова інформація:

Про Проєкт «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читайте тут
 

Цільова аудиторія креативних матеріалів:

Працівники, роботодавці, молодь.

 

Приклади комунікаційних повідомлень:

 

Для роботодавців

  • Наймаю людей тільки на ту роботу, на якій би сам не боявся працювати.
  • Обладнання можна відремонтувати, працівника – ні.
  • Безпечна робота – висока мотивація
  • Безпечна робота – висока продуктивність

 

Для працівників (теперішніх і майбутніх)

  • Якою б терміновою чи важливою не була твоя робота, ніколи не ризикуй власною безпекою.
  • Працюю краще у безпечних умовах.
  • Сьогодні – у безпеці, завтра – при здоров’ї.
  • Краще берегтися зараз, ніж лікуватися потім.

 

3.     Завдання

Обрати ключове повідомлення зі списку наведених вище (або запропонувати свій варіант комунікаційного повідомлення, яке можна використати для досягнення зазначених цілей), та на його основі створити відеоролик та/або плакат, який у креативній формі доносить ключове повідомлення до цільової аудиторії.

 

Де та як ролик і плакат будуть розміщуватися:

Соціальні мережі Facebook та YouTube

 

Формат:

Ролик: 2D анімація з титрами

Плакат: pdf

 

Мова: Українська

Хронометраж ролика: 30-60 секунд

Референси для натхнення й ознайомлення з темою:

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=L3smL9FstV8

https://www.youtube.com/watch?v=h-_j3OLsoDE

https://www.youtube.com/watch?v=OHY2yuwWs0Q (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=EHiayLq6EJA (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=kgoP391mgYA (французькою)

https://youtu.be/FYIu8mc4RaU (французькою)

https://www.youtube.com/watch?v=s0CGgjQOC00 (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=URVdpjb9454 (англійською)

 

Плакати (англійською)

https://www.pinterest.com/pin/424042121160317215/

https://www.safetypostershop.com/category/safety-slogans/

https://in.pinterest.com/pin/341007003016441555/

https://in.pinterest.com/pin/724164815052194542/

https://in.pinterest.com/pin/567312884287409481/

 

Бажана структура ролика:

  1. Ключове повідомлення та логотип Держпраці (логотип завантажуйте за посиланням внизу документа).
  2. Основна частина, викладена графічно та за допомогою титрів.
  3. На передостанньому кадрі – прізвище та ім՚я автора/авторів
  4. На останньому кадрі – логотипи ініціаторів номінації (МОП та ЄС) та дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».

 

Графічні матеріали для ролика і плаката та вимоги до них:

1. Логотип Держпраці - Розташовується в правому верхньому куті (для відео на всіх кадрах)

2. Логотипи МОП та ЄС - У відео – розміщуються разом на останньому кадрі посередині. На плакаті – в нижньому правому куті. Зліва має бути логотип МОП, справа – логотип ЄС, внизу дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».

3. Шрифт - NotoSans

 

Усі графічні матеріали, включно з прикладом розташування логотипів ЄС і МОП, можна завантажити тут.