Брифы тем 16-го УСФР:
1. Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»
1. Хто Що Коли?
2. Ключова інформація про кампанію
Ціль інформаційної кампанії:
- сприяти підвищенню обізнаності щодо проблеми незадекларованої праці в Україні
- поширювати в інфополі термін “незадекларована праця”
- поглибити рівень знань про переваги задекларованої праці та права працівників на конкретних прикладах (ситуаціях) за темами, вказаними нижче
Додаткова інформація по темі кампанії:
Комунікаційні повідомлення кампанії у 2021 році:
- Задекларована праця гарантує гідні та безпечні умови праці
- Задекларована праця захищає права вагітних жінок та працівників із дітьми
- Задекларована праця захищає права неповнолітніх працівників
- Задекларована праця захищає права дистанційних працівників
Цільова аудиторія кампанії Працівники, молодь.
3. Завдання ролику
Донести цільовим групам переваги задекларованих трудових відносин та ризики незадекларованих через конкретні приклади. Перелік тем на вибір:
1 |
Гідні умови праці |
Задекларований працівник отримує заробітну плату вчасно, понаднормова праця оплачується додатково, а незадекларований – може місяцями не отримувати зарплату та мати ненормований робочий день |
|
2 |
Вагітні жінки та працівники з дітьми |
Вагітні жінки та працівники з дітьми мають право на додаткові відпустки, можуть розраховувати на матеріальну допомогу, та захищені від звільнення за бажанням роботодавця, тоді як незадекларовані – інколи позбавлені навіть декретної відпустки |
|
3 |
Неповнолітні працівники |
Неповнолітні працівники мають ті ж самі права, що й дорослі, окрім того їм обов’язково роблять медичний огляд, вони мають скорочений робочий день, а працювати у шкідливих умовах їм суворо заборонено. Незадекларовані підлітки часто потерпають від важкої та понаднормової праці |
|
4 |
Дистанційна робота |
Працівник на дистанційній роботі забезпечений обладнанням і роботодавець компенсує йому необхідні витрати, тоді як незадекларований – зазвичай облаштовує своє робоче місце за власний кошт. |
Очікуваний комунікаційний ефект від ролику
Аудиторія має чітко зрозуміти різницю між задекларованими та незадекларованими трудовими відносинами.
Має знати, які права захищені в задекларованого працівника:
- Право всіх на гідні умови праці
- Право вагітних та працівників з дітьми на додаткові пільги
- Право неповнолітніх на безпечні умови праці
- Право дистанційних працівників на відшкодування витрат на засоби роботи
Де та як ролик буде розміщуватися:
Соціальні мережі Facebook та YouTube
Формат ролику
2D анімація у форматі кепшн-відео (з титрами)
Референси:
Бажана структура ролику:
Графічні матеріали для ролика та вимоги до них:
Усі графічні матеріали можна завантажити тут
2. Номінація «Працюй безпечно — збережи життя й здоров՚я»
1. Хто Що Коли?
2. Ключова інформація про конкурс
Цілі конкурсу:
Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:
Додаткова інформація:
Цільова аудиторія креативних матеріалів:
Працівники, роботодавці, молодь.
Приклади комунікаційних повідомлень:
Для роботодавців
- Наймаю людей тільки на ту роботу, на якій би сам не боявся працювати.
- Обладнання можна відремонтувати, працівника – ні.
- Безпечна робота – висока мотивація
- Безпечна робота – висока продуктивність
Для працівників (теперішніх і майбутніх)
- Якою б терміновою чи важливою не була твоя робота, ніколи не ризикуй власною безпекою.
- Працюю краще у безпечних умовах.
- Сьогодні – у безпеці, завтра – при здоров’ї.
- Краще берегтися зараз, ніж лікуватися потім.
3. Завдання
Обрати ключове повідомлення зі списку наведених вище (або запропонувати свій варіант комунікаційного повідомлення, яке можна використати для досягнення зазначених цілей), та на його основі створити відеоролик та/або плакат, який у креативній формі доносить ключове повідомлення до цільової аудиторії.
Де та як ролик і плакат будуть розміщуватися:
Соціальні мережі Facebook та YouTube
Формат:
Ролик: 2D анімація з титрами
Плакат: pdf
Мова: Українська
Хронометраж ролика: 30-60 секунд
Референси для натхнення й ознайомлення з темою:
Відео
https://www.youtube.com/watch?v=L3smL9FstV8
https://www.youtube.com/watch?v=h-_j3OLsoDE
https://www.youtube.com/watch?v=OHY2yuwWs0Q (англійською)
https://www.youtube.com/watch?v=EHiayLq6EJA (англійською)
https://www.youtube.com/watch?v=kgoP391mgYA (французькою)
https://youtu.be/FYIu8mc4RaU (французькою)
https://www.youtube.com/watch?v=s0CGgjQOC00 (англійською)
https://www.youtube.com/watch?v=URVdpjb9454 (англійською)
Плакати (англійською)
https://www.pinterest.com/pin/424042121160317215/
https://www.safetypostershop.com/category/safety-slogans/
https://in.pinterest.com/pin/341007003016441555/
https://in.pinterest.com/pin/724164815052194542/
https://in.pinterest.com/pin/567312884287409481/
Бажана структура ролика:
- Ключове повідомлення та логотип Держпраці (логотип завантажуйте за посиланням внизу документа).
- Основна частина, викладена графічно та за допомогою титрів.
- На передостанньому кадрі – прізвище та ім՚я автора/авторів
- На останньому кадрі – логотипи ініціаторів номінації (МОП та ЄС) та дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».
Графічні матеріали для ролика і плаката та вимоги до них:
1. Логотип Держпраці - Розташовується в правому верхньому куті (для відео на всіх кадрах)
2. Логотипи МОП та ЄС - У відео – розміщуються разом на останньому кадрі посередині. На плакаті – в нижньому правому куті. Зліва має бути логотип МОП, справа – логотип ЄС, внизу дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».
3. Шрифт - NotoSans
Усі графічні матеріали, включно з прикладом розташування логотипів ЄС і МОП, можна завантажити тут.
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..