ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
УСФР/16_Брифы

 

 

Брифы тем 16-го УСФР:

 

1. Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»

Бриф на розробку ролика

1.     Хто Що Коли?

Назва інформаційної кампанії: Виходь на світло!
Бенефіціар: Державна служба України з питань праці
Термін виконання завдання: 14 листопада 2021 р.
Організація-ініціатор інформаційної кампанії:
Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» спільно із Державною службою України з питань праці
 .
Контактні особи, які можуть надати додаткову інформацію, необхідну для виконання завдання:
Наталія Шумейко, проєктний менеджер, +380 68 114 38 20
natalja.shumeiko@gmail.com
Марія Семовоник, комунікаційний менеджер, +380 50 443 66 29
mariasemovonik@gmail.com

2.     Ключова інформація про кампанію

Ціль інформаційної кампанії:

  • сприяти підвищенню обізнаності щодо проблеми незадекларованої праці в Україні
  • поширювати в інфополі термін “незадекларована праця”
  • поглибити рівень знань про переваги задекларованої праці та права працівників на конкретних прикладах (ситуаціях) за темами, вказаними нижче
Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:
низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості

 

Додаткова інформація по темі кампанії:

1. Про проєкт «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читати тут
2. Дослідження по темі кампанії Читати тут
3. Всі матеріали комунікаційної кампанії «Виходь на світло!» Читати тут

 

Комунікаційні повідомлення кампанії у 2021 році:

  • Задекларована праця гарантує гідні та безпечні умови праці
  • Задекларована праця захищає права вагітних жінок та працівників із дітьми
  • Задекларована праця захищає права неповнолітніх працівників
  • Задекларована праця захищає права дистанційних працівників

 

Цільова аудиторія кампанії Працівники, молодь.

3.     Завдання ролику

Донести цільовим групам переваги задекларованих трудових відносин та ризики незадекларованих через конкретні приклади. Перелік тем на вибір:

1

Гідні умови праці

Задекларований працівник отримує заробітну плату вчасно, понаднормова праця оплачується додатково, а незадекларований – може місяцями не отримувати зарплату та мати ненормований робочий день

читати тут

2

Вагітні жінки та працівники з дітьми

Вагітні жінки та працівники з дітьми мають право на додаткові відпустки, можуть розраховувати на матеріальну допомогу, та захищені від звільнення за бажанням роботодавця, тоді як незадекларовані – інколи позбавлені навіть декретної відпустки

читати тут

3

Неповнолітні працівники

Неповнолітні працівники мають ті ж самі права, що й дорослі, окрім того їм обов’язково роблять медичний огляд, вони мають скорочений робочий день, а працювати у шкідливих умовах їм суворо заборонено. Незадекларовані підлітки часто потерпають від важкої та понаднормової праці

читати тут

4

Дистанційна робота

Працівник на дистанційній роботі забезпечений обладнанням і роботодавець компенсує йому необхідні витрати, тоді як незадекларований – зазвичай облаштовує своє робоче місце за власний кошт.

читати тут

Очікуваний комунікаційний ефект від ролику

Аудиторія має чітко зрозуміти різницю між задекларованими та незадекларованими трудовими відносинами.

Має знати, які права захищені в задекларованого працівника:

  • Право всіх на гідні умови праці
  • Право вагітних та працівників з дітьми на додаткові пільги
  • Право неповнолітніх на безпечні умови праці
  • Право дистанційних працівників на відшкодування витрат на засоби роботи

Де та як ролик буде розміщуватися:

Соціальні мережі Facebook та YouTube

Формат ролику

2D анімація у форматі кепшн-відео (з титрами)

Мова ролику Українська

 

Хронометраж ролику До 30 секунд

 

Референси:

 

Бажана структура ролику:

1.  Ключове повідомлення та логотип кампанії «Виходь на світло»
2.  Основна частина викладена графічно та за допомогою титрів
3.  Логотип Держпраці з контактами (сайт та телефон гарячої лінії)
4.  Логотипи ініціаторів проєкту (МОП та ЄС) та дисклеймер.
5.  Автори ролику.

 

Графічні матеріали для ролика та вимоги до них:

1 Логотип кампанії «Виходь на світло» - розташовується в правому верхньому кутку в усіх кадрах.
2 Логотип Держпраці - бажано розміщати разом з контактами як в референсах.
3 Логотипи МОП та ЄС - розміщуються разом, зліва МОП – справа ЄС, під логотипами дисклеймер (За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці).
4 Шрифт кампанії - Montserrat bold для титрів та ключових повідомлень.

 

Усі графічні матеріали можна завантажити тут

 

2. Номінація «Працюй безпечно — збережи життя й здоров՚я»

Бриф на розробку ролика й плаката

 

1.     Хто Що Коли?

Конкурс на кращі студентські відео і плакати про важливість безпеки і здоров’я на роботі в межах 16-го Українського студентського фестивалю реклами
Термін прийому конкурсних робіт: 14 листопада 2021 р.
Організація-ініціатор номінації:
Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» спільно з Державною службою України з питань праці.
.
Контактні особи, які можуть надати додаткову інформацію для виконання завдання: Софія Литвин, національний координатор Проєкту ЄС-МОП,
lytvyn@ilo.org, +38 050 334 98 87 (mobile, viber)

 

2.     Ключова інформація про конкурс

Цілі конкурсу:

1. Підвищити обізнаність роботодавців щодо переваг безпечної та здорової праці для бізнесу.
2. Підвищити обізнаність працівників про те, що вони мають право на безпечні, здорові умови праці.
3. Пропагувати ідею важливості безпечних та здорових умов праці серед майбутніх працівників і роботодавців (молоді).

 

Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:

Вирішує проблему низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості.

 

Додаткова інформація:

Про Проєкт «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читайте тут
 

Цільова аудиторія креативних матеріалів:

Працівники, роботодавці, молодь.

 

Приклади комунікаційних повідомлень:

 

Для роботодавців

  • Наймаю людей тільки на ту роботу, на якій би сам не боявся працювати.
  • Обладнання можна відремонтувати, працівника – ні.
  • Безпечна робота – висока мотивація
  • Безпечна робота – висока продуктивність

 

Для працівників (теперішніх і майбутніх)

  • Якою б терміновою чи важливою не була твоя робота, ніколи не ризикуй власною безпекою.
  • Працюю краще у безпечних умовах.
  • Сьогодні – у безпеці, завтра – при здоров’ї.
  • Краще берегтися зараз, ніж лікуватися потім.

 

3.     Завдання

Обрати ключове повідомлення зі списку наведених вище (або запропонувати свій варіант комунікаційного повідомлення, яке можна використати для досягнення зазначених цілей), та на його основі створити відеоролик та/або плакат, який у креативній формі доносить ключове повідомлення до цільової аудиторії.

 

Де та як ролик і плакат будуть розміщуватися:

Соціальні мережі Facebook та YouTube

 

Формат:

Ролик: 2D анімація з титрами

Плакат: pdf

 

Мова: Українська

Хронометраж ролика: 30-60 секунд

Референси для натхнення й ознайомлення з темою:

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=L3smL9FstV8

https://www.youtube.com/watch?v=h-_j3OLsoDE

https://www.youtube.com/watch?v=OHY2yuwWs0Q (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=EHiayLq6EJA (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=kgoP391mgYA (французькою)

https://youtu.be/FYIu8mc4RaU (французькою)

https://www.youtube.com/watch?v=s0CGgjQOC00 (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=URVdpjb9454 (англійською)

 

Плакати (англійською)

https://www.pinterest.com/pin/424042121160317215/

https://www.safetypostershop.com/category/safety-slogans/

https://in.pinterest.com/pin/341007003016441555/

https://in.pinterest.com/pin/724164815052194542/

https://in.pinterest.com/pin/567312884287409481/

 

Бажана структура ролика:

  1. Ключове повідомлення та логотип Держпраці (логотип завантажуйте за посиланням внизу документа).
  2. Основна частина, викладена графічно та за допомогою титрів.
  3. На передостанньому кадрі – прізвище та ім՚я автора/авторів
  4. На останньому кадрі – логотипи ініціаторів номінації (МОП та ЄС) та дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».

 

Графічні матеріали для ролика і плаката та вимоги до них:

1. Логотип Держпраці - Розташовується в правому верхньому куті (для відео на всіх кадрах)

2. Логотипи МОП та ЄС - У відео – розміщуються разом на останньому кадрі посередині. На плакаті – в нижньому правому куті. Зліва має бути логотип МОП, справа – логотип ЄС, внизу дисклеймер «За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці».

3. Шрифт - NotoSans

 

Усі графічні матеріали, включно з прикладом розташування логотипів ЄС і МОП, можна завантажити тут.