ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.
 

ПАРТНЕРЫ
 
 

....
 

 
 


ИНФОРМАЦИОННЫЙ
ПАРТНЕР
 
 
 
 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Положение

 

 

Положення

про креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020)

 

1. Проект «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) є міжнародним креативним рекламним турніром (у форматі креатив-баттлу).

2. Місце проведення: Мережа Інтернет, платформа Zoom.

3. Час проведення: 16 листопада 2018 р. (з 11:00) – 18 лютого 2018 р (до 18:00).

4. Співорганізатори проекту «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) є Спілка рекламістів України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама».

5. Офіційними Партнерами проекту «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) Група компаній «Фокстрот», компанія Pepsico Ukraine та компанія Samsung. Коло Партнерів може бути розширено.

6. Місія проекту «Рекламний Полігон» – допомога молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі в Проекті.

7. Мета проекту «Рекламний Полігон» – привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, молоді у цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців PR в Україні та за її межами.

8. Задачі проекту «Рекламний Полігон»:

  • Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
  • Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, з новинами і досягненнями галузі, видатними практиками цієї сфери.
  • Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
  • Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські цінності.
  • Сприяти підвищенню рівня викладання дисциплін рекламного напрямку в українських вищих навчальних закладах. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.

9. Етапи проведення проекту «Рекламний Полігон»:

Основними етапами проведення Проєкту є:

  • організація та проведення рекламної кампанії;
  • формування професійного Журі;
  • проведення майстер-класів у рамках Проєкту;
  • підготовка та організація Заключних заходів Проєкту, які включають: урочисту церемонію відкриття та вручення завдань учасникам проекту, церемонію нагородження, презентації робіт команд, що ввійшли до шорт-ліста Проєкту);
  • комплекс післяпроектних заходів.

10. Участь у творчому конкурсі Проєкту.

10.1. Учасниками Творчого конкурсу можуть бути команди, що на добровільній основі об’єднують креативних молодих рекламістів безпосередньо для участі в Проєкту. Команди повинні мати індивідуальну назву, під якою вони реєструються.

10.2. До складу команд можуть входити студенти всіх вищих навчальних закладів України та зарубіжних країн, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів, аспіранти, а також молоді (до 30 років) співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, фрілансери. Рекомендована кількість учасників команд – від 4 до 9 осіб.

10.3. Роботу команди-учасника координує Керівник команди. Це може бути викладач вишу. Обов’язки Керівника команди можуть виконувати студенти. Керівник команди забезпечує комунікації команди з Оргкомітетом Проєкти, у т. ч.: оформлює та надсилає заявку, контролює особисте погодження кожним учасником команди із усіма вимогами даного Положення, отримує на свою електронну адресу тексти брифів, надсилає результати творчої діяльності в рамках Проєкту його Оргкомітету, за довіреністю всіх членів команди отримує сертифікати команд-учасниць. У разі перемоги команди її Керівник отримує на свою адресу призи та дипломи. Подальший розподіл дипломів та призів Керівником команди Оргкомітетом не контролюється.

10.4. Участь учасників у Проєкту можлива лише особиста (очна). Для участі в заходах Проєкту треба письмово погодити обов’язки учасника Проєкта т взяти особисту участь у розробці практичного завдання Проєкту та у процедурі особистої презентації результатів роботи в творчому конкурсі Проєкту.

10.5. Результатом роботи на Проєкту визнається комплексна рекламна кампанія, що є продуктом колективної співпраці всіх членів команди. Указана рекламна кампанія має бути оформлена у вигляді презентації PowerPoint, до якої можуть долучатися макети рекламоносіїв та роздруківки (прінт, аутдор, відео, інтернет-носії, мобільні звернення та ін.).

10.6. Участь сторонніх осіб у виконанні завдань Проєкту, що не є зареєстрованими учасниками команд, неприпустима. У випадку отримання Оргкомітетом достовірної інформації про участь у роботі осіб, що не були зареєстровані як учасники, команда, що допустила дане порушення, дискваліфікується, а робота цієї команди не приймається для подальшого оцінювання Журі Проєкту.

10.7. Участь у Проекті для його учасників безкоштовна, що забезпечується ресурсами Партнерів Проєкту.

10.8. Мова робіт, що розробляються у Проєкту: українська, англійська.

10.9. Усі команди-учасники Проєкту отримують відповідні Сертифікати.

11. Процедура організації участі команд у Проєкту.

11.1. Для участі в Проєкту учасники заповнюють і пересилають на адресу виконавчої дирекції Проекту Заявку на участь із конкретним та остаточним складом команди (Додаток до Положення про Проект). Заявка надсилається на поштову скриньку Оргкомітету Проекту за адресою advpoligon2020@ukr.net;

11.2. Оргкомітет підтверджує прийнятої заявки, надіславши повідомлення про це відправникам тим самим каналом. У тому ж повідомленні вказується ідентифікаційний код заходу на платформу Zoom, що зумовлено процедурою Проєкту.

11.3. Надіслана та зареєстрована Заявка, яку команда надсилає, автоматично означає згоду учасника виконувати всі пункти Положення про креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).

11.4 У процесі реєстрації команд для участі в творчому конкурсі Проєкту перед самим його початком всі члени всіх команд письмово підтверджують згоду виконувати всі пункти Положення про креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).

11.5. На початку роботи над творчими завданнями Проєкту, під час загального збору всіх команд на платформі Zoom Оргкомітет розсилає тексти творчих брифів, за якими необхідно розробити рекламну кампанію, що є кінцевим продуктом участі команди в Проєкту. Брифи командам надсилаються на електронну адресу, вказану в заяві команди.

11.6. Після отримання завдань команди самостійно визначають технології та місце для креативної діяльності для розробки кампанії.

11.7. До кінця обумовленого часу (не пізніше, ніж 48 годин із моменту отримання завдання-брифу, тобто – 11-00 18 листопада 2020 р.) команди повинні переслати Оргкомітету Проєкта в електронному вигляді всі матеріали, що на їх погляд, є результатом їх роботи в Проєкту на електронну адресу: адресою advpoligon2020@ukr.net. Після закінчення цього терміну роботи Оргкомітетом не приймаються, а Журі Проєкту їх не розглядає.

11.8. Із числа отриманих від учасників робіт Журі Проєкту визначає шорт-ліст Проєкту. Шорт-ліст визначається за кожним брифом, що надано Оргкомітетом учасникам на початку креатив-баттлу.

11.9. Після офіційного оголошення шорт-лісту Проєкту команди-автори робіт, що до нього ввійшли, проводять публічні презентації їх результатів перед членами Журі. Презентація проводиться членами команди (всіма одразу, або членами команди, які уповноважені усім складом команди). Тривалість однієї презентації – до 12 хвилин. Після закінчення цього часового інтервалу, якщо презентація не закінчується, виступ-презентація переривається. Члени Журі Проєкту (та за згодою Голови Журі – усі присутні) можуть задавати питання командам, що презентують кампанії.

11.10. Після закінчення презентацій усіх команд, роботи яких увійшли до шорт-лісту, Журі Проєкту виявляє найкращу команду креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) – Dream-Tеаm.

Нагороджуються також команди, що посіли перше, друге та два треті місця за кожним брифом, що надано організаторами на початку креатив-баттлу. За рішенням Журі перше, друге та третє місця можуть не присуджуватися. Журі Проекту, а також Партнери Проєкту можуть також присуджувати додаткові нагороди.

11.11. Сертифікати команд-учасниць, а також (у разі перемоги) призи та дипломи переможців пересилаються на адресу Керівника команди через зазначене у заявці відділення «Нової Пошти».

12. Авторське право та інтелектуальна власність

12.1. Учасники креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020), подаючи роботу, гарантують, що є виключними авторами проекту рекламної кампанії твору та конкретних рекламоносіїв, що подаються на суддівство Проєкту.

12.2. Учасники Проєкту, надаючи свої роботи, що виконані за брифами, наданими офіційними партнерами креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020), уже самим фактом участі в Проєкту, дають свою згоду та надають право Партнерам креатив-баттлу на безоплатне використання даного рекламного твору з метою просування проектів Партнерів Проєкту в їх комунікаціях протягом максимального терміну дії авторських прав на відповідні рекламні роботи (як кампанії в цілому, так і на окремі твори-комунікаційні звернення) на території України.

12.3. Організатори Проєкту залишають за собою право передавати роботи, які брали участь в креатив-баттлі «Рекламний Полігон» (осінь, 2020), без додаткової згоди їх авторів, для участі в творчих конкурсах інших рекламних українських і міжнародних рекламних фестивалів зі збереженням немайнових авторських прав учасників. У разі перемоги робіт на цих фестивалях переможцями будуть вважатися автори наданих робіт.

12.4. У тому випадку, якщо після оголошення результатів Проєкту було виявлено, що рекламний твір, що переміг або посів призове місце, містить об'єкти інтелектуальної власності, права на які належать третім особам, Організатори Проєкту анулюють присвоєння Учаснику призового місця та публічно інформують широку громадськість про факт плагіату.

13. Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт Проєкту є:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
  • Технічна якість виконання – 30 %;
  • Стратегічна відповідність маркетинговим цілям Партнерів Проєкту – 30 %.

14. Журі креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020)у.

14.1. До складу Журі Проєкту залучаються найкомпетентніші фахівці-практики рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі Проєкту залучаються представники Партнерів Проєкту. До складу Журі Проєкту не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.

14.2. Члени Журі Проєкту працюють безпосередньо, вони є присутніми на заходах Проєкту особисто. Члени Журі Проєкту приймають рішення колегіально шляхом відкритого голосування. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови Журі.

14.3. Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі Проєкту в разі їх низького креативного рівня.

14.4. Рішення Журі Проєкту, оформляється протоколом засідання Журі за підписами голови та членів Журі, є остаточним і оскарженню не підлягає.

14.5. Організатори та Партнери Проєкту не мають право впливати на рішення Журі.

14.6. Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Проєкту, проводячи нагородження переможців.

15. Нагороди креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).

15.1. Команда Dream-Tеаm отримує Кубок Переможця та Диплом. Команди-володарі першого, другого та третього місця отримують дипломи.

15.2. За індивідуальним рішенням Журі Проєкту кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста, можуть вручатися додаткові призи.

15.3. Переможці можуть отримувати індивідуальні нагороди організаторів і Партнерів Проєкту.

15.4. Найкращі учасники можуть бути запрошені на роботу та на стажування Партнерами Проєкту.

15.5. Переможці Проєкту (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.

16. Правила безпеки.

16.1. Учасники Проекту беруть на себе зобов’язання дотримуватися правил інформаційної безпеки.

 

Виконавча дирекція Проекту:

Тел. для довідок +38-050-343-43-21;

E-mail: advpoligon2020@ukr.net

Тел/факс +38-057-704-12-45

Офіційний сайт проекту: www.studfestival.com.ua

 

* * *

Історична довідка

Рекламний Полігон© – проект, що був сформований у рамках Українського студентського фестивалю реклами. Уперше був проведений на 3-му Кримському міжнародному студентському фестивалі реклами в 2011 р. Із 2017 р. реалізується як самостійний проект.

__________________________________________________

©2017-2020 Це Положення, що розроблене Виконавчою Дирекцією Українського студентського фестивалю реклами, є інтелектуальною власністю організаторів Проекту. Використання всього тексту даного Положення, окремих його частин і Додатків дозволяється тільки за письмовим дозволом Виконавчої Дирекції УСФР.

 

 

Додаток

до Положення про креатив-баттл

«Рекламний Полігон» (осінь, 2020):

 

Заявка на участь

у креатив-баттлі «Рекламний Полігон»

(осінь, 2020)

 

Команда ________________ (назва)

назва вишу (міста, компанії тощо), які представляє команда:

_______________________________________________________________ у складі:

Керівник команди: ________________________________________________,

_________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові, посада, номер мобільного телефону, відділення «Нової Пошти»)

Просимо допустити нас до участі в конкурсі креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020). Із усіма пунктами «Положення про креатив-баттл «Рекламний Полігон» (осінь, 2020)» усі члени команди погоджуються та зобов’язуються виконувати виключно в тих формулюваннях, що надані в даному Положенні.

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Назва вишу, де вчиться

(компанії, де працює)

Підпис

1

Керівник команди:

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

«Відомості в заявці наведені правильно»

Керівник команди ____________ підпис

 

Дата___________