Про креатив-баттл «Рекламний Полігон»
Проект «Рекламний Полігон» є міжнародним креативним рекламним турніром (у форматі креатив-баттлу).
Співорганізатори проекту «Рекламний Полігон» є Спілка рекламістів України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама».
Місія проекту «Рекламний Полігон» – допомога молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі в Проекті.
Мета проекту «Рекламний Полігон» – привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, молоді у цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців PR в Україні та за її межами.
Задачі проекту «Рекламний Полігон»:
- Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
- Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, з новинами і досягненнями галузі, видатними практиками цієї сфери.
- Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
- Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські цінності.
- Сприяти підвищенню рівня викладання дисциплін рекламного напрямку в українських вищих навчальних закладах. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.
Етапи проведення проекту «Рекламний Полігон»:
Основними етапами проведення Проєкту є:
- організація та проведення рекламної кампанії;
- формування професійного Журі;
- проведення майстер-класів у рамках Проєкту;
- підготовка та організація Заключних заходів Проєкту, які включають: урочисту церемонію відкриття та вручення завдань учасникам проекту, церемонію нагородження, презентації робіт команд, що ввійшли до шорт-ліста Проєкту);
- комплекс післяпроектних заходів.
Участь у творчому конкурсі Проєкту.
Учасниками Творчого конкурсу можуть бути команди, що на добровільній основі об’єднують креативних молодих рекламістів безпосередньо для участі в Проєкту. Команди повинні мати індивідуальну назву, під якою вони реєструються.
До складу команд можуть входити студенти всіх вищих навчальних закладів України та зарубіжних країн, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів, аспіранти, а також молоді (до 30 років) співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, фрілансери. Рекомендована кількість учасників команд – від 4 до 9 осіб.
Роботу команди-учасника координує Керівник команди. Це може бути викладач вишу. Обов’язки Керівника команди можуть виконувати студенти. Керівник команди забезпечує комунікації команди з Оргкомітетом Проєкти, у т. ч.: оформлює та надсилає заявку, контролює особисте погодження кожним учасником команди із усіма вимогами даного Положення, отримує на свою електронну адресу тексти брифів, надсилає результати творчої діяльності в рамках Проєкту його Оргкомітету, за довіреністю всіх членів команди отримує сертифікати команд-учасниць. У разі перемоги команди її Керівник отримує на свою адресу призи та дипломи. Подальший розподіл дипломів та призів Керівником команди Оргкомітетом не контролюється.
Участь учасників у Проєкту можлива лише особиста (очна). Для участі в заходах Проєкту треба письмово погодити обов’язки учасника Проєкта т взяти особисту участь у розробці практичного завдання Проєкту та у процедурі особистої презентації результатів роботи в творчому конкурсі Проєкту.
Результатом роботи на Проєкту визнається комплексна рекламна кампанія, що є продуктом колективної співпраці всіх членів команди. Указана рекламна кампанія має бути оформлена у вигляді презентації PowerPoint, до якої можуть долучатися макети рекламоносіїв та роздруківки (прінт, аутдор, відео, інтернет-носії, мобільні звернення та ін.).
Участь сторонніх осіб у виконанні завдань Проєкту, що не є зареєстрованими учасниками команд, неприпустима. У випадку отримання Оргкомітетом достовірної інформації про участь у роботі осіб, що не були зареєстровані як учасники, команда, що допустила дане порушення, дискваліфікується, а робота цієї команди не приймається для подальшого оцінювання Журі Проєкту.
Участь у Проекті для його учасників безкоштовна, що забезпечується ресурсами Партнерів Проєкту.
Мова робіт, що розробляються у Проєкту: українська, англійська.
Усі команди-учасники Проєкту отримують відповідні Сертифікати.
Критерії оцінювання конкурсних робіт.
Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт Проєкту є:
- Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
- Технічна якість виконання – 30 %;
- Стратегічна відповідність маркетинговим цілям Партнерів Проєкту – 30 %.
Журі креатив-баттлу «Рекламний Полігон».
До складу Журі Проєкту залучаються найкомпетентніші фахівці-практики рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі Проєкту залучаються представники Партнерів Проєкту. До складу Журі Проєкту не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.
Члени Журі Проєкту працюють безпосередньо, вони є присутніми на заходах Проєкту особисто. Члени Журі Проєкту приймають рішення колегіально шляхом відкритого голосування. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови Журі.
Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі Проєкту в разі їх низького креативного рівня.
Рішення Журі Проєкту, оформляється протоколом засідання Журі за підписами голови та членів Журі, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Організатори та Партнери Проєкту не мають право впливати на рішення Журі.
Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Проєкту, проводячи нагородження переможців.
Нагороди креатив-баттлу «Рекламний Полігон».
Команда Dream-Tеаm отримує Кубок Переможця та Диплом. Команди-володарі першого, другого та третього місця отримують дипломи.
За індивідуальним рішенням Журі Проєкту кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста, можуть вручатися додаткові призи.
Переможці можуть отримувати індивідуальні нагороди організаторів і Партнерів Проєкту.
Найкращі учасники можуть бути запрошені на роботу та на стажування Партнерами Проєкту.
Переможці Проєкту (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.
Правила безпеки.
Учасники Проекту беруть на себе зобов’язання дотримуватися правил інформаційної безпеки.
.
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..