ОРГАНИЗАТОРЫ
УСФР
 
ОРГАНИЗАТОР
 

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР
 
 
 ФЕСТИВАЛЬ-ПАРТНЕР
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 
.








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Темы и брифы

БРИФЫ № 1 и 2 НА РОЗРОБКУ РОЛИКОВ

БРИФ № 1 НА РОЗРОБКУ РОЛИКА

Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»

1. Хто Що Коли?

Назва інформаційної кампанії: Виходь на світло.
Бенефіціар: Державна служба України з питань праці.
Термін виконання завдання: ХХХ.
Організація-ініціатор інформаційної кампанії: Проект ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці».
.
Контактні особи які можуть надати додаткову інформацію, необхідну для виконання завдання:
Наталія Шумейко. Старший комунікаційний менеджер: +380 68 114 38 20; natalja.shumeiko@gmail.com
Марія Семовоник, комунікаційний менеджер: +380 50 443 66 29; mariasemovonik@gmail.com
.
2. Ключова інформація про кампанію
.
Ціль інформаційної кампанії:
- Сприяти підвищенню обізнаності щодо проблеми незадекларованої праці в Україні.
- Почати формування базового рівня розуміння проблеми потенційними цільовими групами.
- Ввести в інформаційне поле термін “незадекларована праця”.
.
Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:
Вирішує проблему низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості.
.
Додаткова інформація по темі кампанії:
1. Про проект «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читайте тут
2. Дослідження по темі кампанії. Читайте тут
3. Всі матеріали комунікаційної кампанії «Виходь на світло». Читайте тут
.
Комунікаційні повідомлення кампанії:
- Незадекларована праця – це проблема в Україні.
- Незадекларована праця не захищає ваші трудові та соціальні права.
- Незадекларована праця не захищає роботодавця від штрафу.
- Незадекларована праця не гарантує розвиток бізнесу.
.

Цільова аудиторія кампанії: Працівники, роботодавці, молодь.

3. Завдання ролику (на вибір)

Цільова аудиторія працівники та молодь. Донести працівникам та молоді переваги належного оформлення своїх трудових відносин. Інформувати про те, що задекларована праця захищає їхні трудові та соціальні права. Пояснити, які саме трудові та соціальні права працівників захищені якщо їх трудові відносини з роботодавцем задекларовані.

АБО

Цільова аудиторія роботодавці. Донести роботодавцям, що задекларована праця захищає від штрафу та допомагає розвивати бізнес. Роз’яснити, як роботодавцю правильно оформити працівника за три кроки (інформація щодо оформлення працівників тут).

Очікуваний комунікаційний ефект від ролику:

Працівники та молодь. Формування знання серед цільової аудиторії працівників та молоді щодо захисту їхніх трудових та соціальних прав у випадку задекларованих трудових відносин із роботодавцем.

Роботодавці. Формування знання серед цільової аудиторії роботодавців щодо необхідності декларувати своїх працівників.

Ключові повідомлення:

Для всіх
Незадекларована праця – це проблема в Україні.
Для працівників
Задекларована праця зменшує ризик втрати роботи під час кризи спричиненої Covid-19.
Задекларована праця гарантує:
-оплату праці понад норму.
-оплату лікарняних.
-оплату декретної відпустки в повному обсязі.
-материнську й батьківську відпустку.
-відпустку по догляду за дитиною.
-захист у випадку інвалідності, хвороби, безробіття, нещасного випадку, пов’язаного з роботою, професійного захворювання.
Для роботодавців
- незадекларована праця не захищає від штрафу.
- декларувати працівників – це просто.
- задекларована праця гарантує розвиток бізнесу.
.

Де та як ролик буде розміщуватися: Соціальні мережі Facebook та YouTube.

Формат ролику: 2D анімація у форматі кепшн-відео (з титрами).

Мова ролику: Українська.

Хронометраж ролику: 30-60 секунд.

Референси:
.
Бажана структура ролику:
1. Ключове повідомлення та логотип кампанії «Виходь на світло».
2. Основна частина викладена графічно та за допомогою титрів.
3. Логопип Держпраці з контактами (сайт та телефон гарячої лінії).
4. Логотипи ініціаторів проекту (МОП та ЄС) та дисклеймер.
5. Автори ролику.
.
Графічні матеріали для ролика та вимоги до них:
1. Логотип кампанії «Виходь на світло» розташовується в правому верхньому кутку в усіх кадрах.
2. Логотип Держпраці бажано розміщати разом з контактами як в референсах.
3. Логотипи МОП та ЄС розміщуються разом, зліва МОП - справа ЄС, під логотипами дисклеймер (За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці).
.
Всі графічні матеріали можна завантажити тут.

 

 

БРИФ № 2 НА РОЗРОБКУ РОЛИКА

Номінація «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі»

Хто Що Коли?

Роботи приймаються з 1 вересня до 13 листопада.

Організація-ініціатор інформаційної кампанії: Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці».

Контактні особи, які можуть надати додаткову інформацію, необхідну для виконання завдання: Софія Литвин, національний координатор Проєкту ЄС-МОП, lytvyn@ilo.org, +38 050 334 98 87 (mobile, viber),T: +38 044 278 20 97, internal no. 280
.

2. Ключова інформація про кампанію

Ціль Проєкту:
1. Підвищити обізнаність роботодавців щодо переваг безпечної та здорової праці для бізнесу.
2. Підвищити обізнаність працівників про те, що вони мають право на безпечні, здорові умови праці.
3. Пропагувати ідею важливості безпечних та здорових умов праці серед майбутніх працівників і роботодавців (молоді).
.
Яку проблему вирішує або яку можливість реалізує:
Вирішує проблему низького рівня зацікавленості та поінформованості в темі серед громадськості.
.
Додаткова інформація по темі кампанії: Про проєкт «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» Читайте тут
.

Комунікаційні повідомлення кампанії:

Цільова аудиторія: Роботодавці.
Повідомлення:

1. Make it legal / Роби це легально

Це повідомлення встановлює думку про те, що будь-які дії, пов'язані з підприємницькою діяльністю, можна здійснити законним шляхом. Легально ведучи бізнес, роботодавець також створює робочі місця відповідно до європейських та міжнародних стандартів праці.

2. Legal lasts longer / Реальне, бо легальне 

Слово "легальне" використовується для забезпечення умов на робочому місці відповідно до норм безпеки і здоров’я на роботі. Роботодавці повинні сприймати ці норми серйозно та відповідально.

3. I only hire people for jobs I wouldn’t feel afraid to work at/ Наймаю людей тільки на ту роботу, на якій би сам не боявся працювати 

Це повідомлення може бути спрямоване як на власників бізнесу, так і на HR-фахівців.

4. You can fix machines, not workers/ Обладнання можна відремонтувати, працівника – ні

За підрахунками МОП, щороку близько 2,3 мільйонів жінок і чоловіків у всьому світі потрапляють у нещасні випадки на роботі або набувають професійного захворювання; Це понад 6000 смертей щодня.

Цільова аудиторія: Працівники.
Повідомлення:

1. Regardless of how urgent or important your job may be, nothing is worth risking your safety/ Якою б терміновою чи важливою не була твоя робота, ніколи не ризикуй власною безпекою

Це повідомлення спрямоване на молодь, яка виходить на ринок праці. Ці люди перебувають на початку своєї кар’єри та мають тенденцію жертвувати правилами заради своїх кар’єрних прагнень. Таке ставлення стає основою для маніпулювання безпекою та здоров'ям молодих працівників.

2. Today's healthy, tomorrow's wealthy/ Сьогодні – здоровий, завтра – забезпечений

Це повідомлення встановлює порядок денний як для молодих людей, які виходять на ринок праці, так і досвідчених працівників. Загальною тенденцією є підвищення пенсійного віку. А це означає, що працівники будуть працювати більшу кількість років до виходу на пенсію.

Ця тенденція може мотивувати працівників звертати увагу на їхню безпеку та здоров'я для продовження трудового життя.

3. Safe work – better deliverables / Працюю краще, коли впевнений у безпеці/ Працюю в безпеці – працюю краще

Це повідомлення стосується значення нематеріальної мотивації працівників, коли вони працюють у безпечних та здорових умовах. Дослідження показують, що люди, як правило, більш спокійні, продуктивні та зосереджені, коли відчувають себе в безпеці. Це повідомлення мотивує їх дотримуватися інструкцій з безпеки на робочому місці і, таким чином, мати змогу зосередитись на своїй роботі та відчувати себе більш задоволеними.

4. My rights are respected as long as my working conditions are safe/ Мої права поважають, якщо умови, в яких я працюю – безпечні

Це повідомлення має на меті підвищити обізнаність працівників про свої права. Якщо вони знають свої права, вони краще можуть захистити себе.

Цільова аудиторія: Майбутні працівники і роботодавці (молодь).
Повідомлення:

Safe start for a bright career/ Стрімка кар’єра починається безпечно

У спілкуванні з молоддю слід використовувати максималістичний підхід з акцентом на майбутнє. Зазначалося, що молоді люди знають дуже мало про ринок праці. Для них буває важко знайти безпечну, здорову та задекларовану роботу. У цьому ключовому повідомленні кар'єра дорівнює «безпечнішому майбутньому».

Цільова аудиторія кампанії: Працівники, роботодавці, молодь.

3. Завдання ролика

Обрати ключове повідомлення зі списку наведених вище (або запропонувати свій варіант повідомлення, яке можна використати для досягнення зазначених цілей), та на його основі створити відеоролик, який у креативній формі доносить ключове повідомлення до цільової аудиторії.

Де та як ролик буде розміщуватися:Соціальні мережі Facebook та YouTube

Формат ролика: 2D анімація з титрами
Мова ролика: Українська
Хронометраж ролика: 30-60 секунд
.
Референси
.
Приклади візуального оформлення:
.
Приклади подання інформації по цій темі:
.
Складові ролику:
1. Ключове повідомлення.
2. Основна частина, викладена графічно та за допомогою титрів.
3. В передостанньому кадрі – прізвище та ім՚я автора/авторів.
4. В останньому кадрі – логотипи ініціаторів проєкту (МОП та ЄС) та дисклеймер (див. приклад у референсах про незадекларовану працю).
.
Графічні матеріали для ролика та вимоги до них:
2 логотипи МОП та ЄС розміщуються разом на останніх кадрах відео: зліва МОП, справа - ЄС, внизу дисклеймер (За підтримки ЄС та Міжнародної організації праці).
.
Всі матеріали можна завантажити тут

         


           
          АССОЦИАЦИИ   СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
               
         


               
               
           
Исполнительная дирекция
УСФР-СФеРа