Номінація «Виходь на світло – декларуй працю!»
1. Хто Що Коли?
Цільова аудиторія кампанії: Працівники, роботодавці, молодь.
3. Завдання ролику (на вибір)
Цільова аудиторія працівники та молодь. Донести працівникам та молоді переваги належного оформлення своїх трудових відносин. Інформувати про те, що задекларована праця захищає їхні трудові та соціальні права. Пояснити, які саме трудові та соціальні права працівників захищені якщо їх трудові відносини з роботодавцем задекларовані.
АБО
Цільова аудиторія роботодавці. Донести роботодавцям, що задекларована праця захищає від штрафу та допомагає розвивати бізнес. Роз’яснити, як роботодавцю правильно оформити працівника за три кроки (інформація щодо оформлення працівників тут).
Очікуваний комунікаційний ефект від ролику:
Працівники та молодь. Формування знання серед цільової аудиторії працівників та молоді щодо захисту їхніх трудових та соціальних прав у випадку задекларованих трудових відносин із роботодавцем.
Роботодавці. Формування знання серед цільової аудиторії роботодавців щодо необхідності декларувати своїх працівників.
Ключові повідомлення:
Де та як ролик буде розміщуватися: Соціальні мережі Facebook та YouTube.
Формат ролику: 2D анімація у форматі кепшн-відео (з титрами).
Мова ролику: Українська.
Хронометраж ролику: 30-60 секунд.
БРИФ № 2 НА РОЗРОБКУ РОЛИКА
Номінація «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі»
Хто Що Коли?
Роботи приймаються з 1 вересня до 13 листопада.
Організація-ініціатор інформаційної кампанії: Проєкт ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці».
2. Ключова інформація про кампанію
Комунікаційні повідомлення кампанії:
1. Make it legal / Роби це легально
Це повідомлення встановлює думку про те, що будь-які дії, пов'язані з підприємницькою діяльністю, можна здійснити законним шляхом. Легально ведучи бізнес, роботодавець також створює робочі місця відповідно до європейських та міжнародних стандартів праці.
2. Legal lasts longer / Реальне, бо легальне
Слово "легальне" використовується для забезпечення умов на робочому місці відповідно до норм безпеки і здоров’я на роботі. Роботодавці повинні сприймати ці норми серйозно та відповідально.
3. I only hire people for jobs I wouldn’t feel afraid to work at/ Наймаю людей тільки на ту роботу, на якій би сам не боявся працювати
Це повідомлення може бути спрямоване як на власників бізнесу, так і на HR-фахівців.
4. You can fix machines, not workers/ Обладнання можна відремонтувати, працівника – ні
За підрахунками МОП, щороку близько 2,3 мільйонів жінок і чоловіків у всьому світі потрапляють у нещасні випадки на роботі або набувають професійного захворювання; Це понад 6000 смертей щодня.
1. Regardless of how urgent or important your job may be, nothing is worth risking your safety/ Якою б терміновою чи важливою не була твоя робота, ніколи не ризикуй власною безпекою
Це повідомлення спрямоване на молодь, яка виходить на ринок праці. Ці люди перебувають на початку своєї кар’єри та мають тенденцію жертвувати правилами заради своїх кар’єрних прагнень. Таке ставлення стає основою для маніпулювання безпекою та здоров'ям молодих працівників.
2. Today's healthy, tomorrow's wealthy/ Сьогодні – здоровий, завтра – забезпечений
Це повідомлення встановлює порядок денний як для молодих людей, які виходять на ринок праці, так і досвідчених працівників. Загальною тенденцією є підвищення пенсійного віку. А це означає, що працівники будуть працювати більшу кількість років до виходу на пенсію.
Ця тенденція може мотивувати працівників звертати увагу на їхню безпеку та здоров'я для продовження трудового життя.
3. Safe work – better deliverables / Працюю краще, коли впевнений у безпеці/ Працюю в безпеці – працюю краще
Це повідомлення стосується значення нематеріальної мотивації працівників, коли вони працюють у безпечних та здорових умовах. Дослідження показують, що люди, як правило, більш спокійні, продуктивні та зосереджені, коли відчувають себе в безпеці. Це повідомлення мотивує їх дотримуватися інструкцій з безпеки на робочому місці і, таким чином, мати змогу зосередитись на своїй роботі та відчувати себе більш задоволеними.
4. My rights are respected as long as my working conditions are safe/ Мої права поважають, якщо умови, в яких я працюю – безпечні
Це повідомлення має на меті підвищити обізнаність працівників про свої права. Якщо вони знають свої права, вони краще можуть захистити себе.
Safe start for a bright career/ Стрімка кар’єра починається безпечно
У спілкуванні з молоддю слід використовувати максималістичний підхід з акцентом на майбутнє. Зазначалося, що молоді люди знають дуже мало про ринок праці. Для них буває важко знайти безпечну, здорову та задекларовану роботу. У цьому ключовому повідомленні кар'єра дорівнює «безпечнішому майбутньому».
Цільова аудиторія кампанії: Працівники, роботодавці, молодь.
3. Завдання ролика
Де та як ролик буде розміщуватися:Соціальні мережі Facebook та YouTube
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..