ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Валерій Маковецький та Фокстрот: «Рекламний полігон»-2020 відбудеться!

 

 

03.11.2020

Бренд Фокстрот та голова його наглядової ради Валерій Маковецький у кооперації зі  Спілкою рекламістів України закликають українських студентів ВНЗ позмагатися на «Рекламном Полігоні» восени 2020 року.

Рекламний Полігон  –  це подія у форматі хакатон, яка з 2016 року функціонує у якості самостійного проекту. Студенти, які виявили бажання позмагатися на “Рекламному полігоні”, мають зібратися у команду (4-9) учасників та за 48 годин розробити рекламний продукт за підготованим партенром бріфом. У 2020 році партнери проєкту у рамках хакатону започаткували окрему номінацію  –  «ЗаЧЕКінься у білих!», у якому учасникам пропонується створити спеціальний креативний проект у відповідності з наданим завданням. 

Старт Рекламного Полігону  –  16 листопада 2020 року о 10.00. В цей же час буде оголошено завдання номінації від Фокстрот. 

Дедлайн завдань Рекламного полігону  –  18 листопада 2020 року об 11.00.

Всього за дві доби студенти мають створити рекламний продукт у відповідності з наданим брифом. Продукт буде нести соціальне навантаження  –  він має переконати покупця дбати про свої права споживача, адже на ринку, що на 30% занурений в тінь, це актуальна проблема.

Валерій Маковецький, як співзасновник Foxtrot, так коментує ініціативу просвітництва через рекламу:

 –  Наша компанія завжди ставить на перше місце турботу про людину. Слідування цінностям “безпека”, “здоров’я”, “раціональність” є нашими конкурентними перевагами та соціальною місією. Але для поширення ідей компанії, яка постійно працює над захистом споживача на ринку електротехніки, нам потрібна ініціативна та творча молодь. 

Креативний рекламний продукт конкурсантів Фокстрот оцінить разом із журі. Його очолить Коста Шнайдер, чиє агентство Saatchi & Saatchi Ukraine визнано AD “Найкреативнішим агентством України 2019 року”, а він особисто здобув нагороди міжнародних галузевих фестивалів Epica, Eurobest, Red Dot Award, Golden Drum.

Координатор проєкту “Рекламний полігон”, голова Спілки рекламістів України, професор Євген Ромат вважає:

 –  З радістю продовжуємо співпрацю з брендом Фокстрот та Групою компаній Фокстрот. Вони систематично виступають Партнерами рекламних проєктів для студентства. Підкреслюю соціальну значущість проблем дотримання вимог законодавства та дотримання засад цивілізованого ринку у комплексі з повагою до прав інтелектуальної власності. Сподіваюся, що нас очікує надцікаве творче змагання студентів. 

Ахтунг! 19 листопада оголосять підсумки творчих змагань “Рекламного полігону”, у тому числі й переможця номінації «ЗаЧЕКінься у білих!» від Фокстроту.

Особливості осіннього Рекламного полігону-2020

  1. Безпека понад усе. Абсолютно всі заходи пройдуть онлайн. Так, і оголошення завдань, і визначення переможців, і церемонія нагородження пройдуть онлайн.
  2. Зручність. Усі свої творчі здобутки студенти надсилатимуть електронною поштою. Інтерактивні заходи відбуватимуться на перевіреній карантином платформі Zoom.
  3. Вага. У Журі «Рекламного полігону» ви побачите відомих українських рекламістів та представників Партнерів проєкту. Й зможете отримати індивідуальний фідбек на власний рекламний продукт.
  4. Корисно. Студенти, які взяли участь у проєкті, зможуть поповнити своє портфоліо якісним кейсом. Одночасно з цим їх (студентів) побачать майбутні роботодавці  –  провідні рекламісти країни.
  5. Мотивація. Переможець або команда переможців отримають крутезний приз від Партнера номінації. 

Партнери спеціальної номінації: Фокстрот та Валерій Маковецький, голова наглядової ради ТМ “Фокстрот”.

Офіційний сайт Українського студентського фестивалю реклами – www.studfestival.com.ua.

Офіційний сайт Національного фестивалю соціальної реклами – www.socialfestival.in.ua.