ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
О проекте

 

 

Про креатив-баттл «Рекламний Полігон»

Проект «Рекламний Полігон» є міжнародним креативним рекламним турніром (у форматі креатив-баттлу).

Співорганізатори проекту «Рекламний Полігон» є Спілка рекламістів України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама».

Місія проекту «Рекламний Полігон» – допомога молодим людям в їх самореалізації та розвитку всебічної соціально активної, патріотичної та професійно орієнтованої особистості шляхом участі в Проекті.

Мета проекту «Рекламний Полігон» – привернути увагу суспільства до необхідності формувати гуманістичний світогляд та високий професійний рівень студентів, майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, спеціалістів PR, дизайнерів, художників, молоді у цілому. Сприяти вдосконаленню підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців PR в Україні та за її межами.

.

Задачі проекту «Рекламний Полігон»:

  • Допомогти талановитим молодим людям в їх професійному становленні.
  • Знайомити творчу молодь із професійними вимогами до майбутніх спеціалістів, з новинами і досягненнями галузі, видатними практиками цієї сфери.
  • Відкривати для українського бізнесу талановиту, креативну молодь.
  • Через творчий процес пропагувати серед молоді загальнолюдські цінності.
  • Сприяти підвищенню рівня викладання дисциплін рекламного напрямку в українських вищих навчальних закладах. Методична та практична допомога викладачам рекламних дисциплін.
.

Етапи проведення проекту «Рекламний Полігон»:

Основними етапами проведення Проєкту є:

  • організація та проведення рекламної кампанії;
  • формування професійного Журі;
  • проведення майстер-класів у рамках Проєкту;
  • підготовка та організація Заключних заходів Проєкту, які включають: урочисту церемонію відкриття та вручення завдань учасникам проекту, церемонію нагородження, презентації робіт команд, що ввійшли до шорт-ліста Проєкту);
  • комплекс післяпроектних заходів.
.

Участь у творчому конкурсі Проєкту.

Учасниками Творчого конкурсу можуть бути команди, що на добровільній основі об’єднують креативних молодих рекламістів безпосередньо для участі в Проєкту. Команди повинні мати індивідуальну назву, під якою вони реєструються.

До складу команд можуть входити студенти всіх вищих навчальних закладів України та зарубіжних країн, будь-якої форми власності та будь-якої форми навчання, школярі старших класів, аспіранти, а також молоді (до 30 років) співробітники рекламних агентств, компаній, фірм, фрілансери. Рекомендована кількість учасників команд – від 4 до 9 осіб.

Роботу команди-учасника координує Керівник команди. Це може бути викладач вишу. Обов’язки Керівника команди можуть виконувати студенти. Керівник команди забезпечує комунікації команди з Оргкомітетом Проєкти, у т. ч.: оформлює та надсилає заявку, контролює особисте погодження кожним учасником команди із усіма вимогами даного Положення, отримує на свою електронну адресу тексти брифів, надсилає результати творчої діяльності в рамках Проєкту його Оргкомітету, за довіреністю всіх членів команди отримує сертифікати команд-учасниць. У разі перемоги команди її Керівник отримує на свою адресу призи та дипломи. Подальший розподіл дипломів та призів Керівником команди Оргкомітетом не контролюється.

Участь учасників у Проєкту можлива лише особиста (очна). Для участі в заходах Проєкту треба письмово погодити обов’язки учасника Проєкта т взяти особисту участь у розробці практичного завдання Проєкту та у процедурі особистої презентації результатів роботи в творчому конкурсі Проєкту.

Результатом роботи на Проєкту визнається комплексна рекламна кампанія, що є продуктом колективної співпраці всіх членів команди. Указана рекламна кампанія має бути оформлена у вигляді презентації PowerPoint, до якої можуть долучатися макети рекламоносіїв та роздруківки (прінт, аутдор, відео, інтернет-носії, мобільні звернення та ін.).

Участь сторонніх осіб у виконанні завдань Проєкту, що не є зареєстрованими учасниками команд, неприпустима. У випадку отримання Оргкомітетом достовірної інформації про участь у роботі осіб, що не були зареєстровані як учасники, команда, що допустила дане порушення, дискваліфікується, а робота цієї команди не приймається для подальшого оцінювання Журі Проєкту.

Участь у Проекті для його учасників безкоштовна, що забезпечується ресурсами Партнерів Проєкту.

Мова робіт, що розробляються у Проєкту: українська, англійська.

Усі команди-учасники Проєкту отримують відповідні Сертифікати.

.

Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт Проєкту є:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 40 %;
  • Технічна якість виконання – 30 %;
  • Стратегічна відповідність маркетинговим цілям Партнерів Проєкту – 30 %.
.

Журі креатив-баттлу «Рекламний Полігон».

До складу Журі Проєкту залучаються найкомпетентніші фахівці-практики рекламної та маркетингової галузі, PR-фахівці, керівники професійних об'єднань рекламістів, члени творчих спілок, представники громадськості та ЗМІ. До складу Журі Проєкту залучаються представники Партнерів Проєкту. До складу Журі Проєкту не можуть входити штатні викладачі вузів будь-якої відомчої належності та всіх форм власності.

Члени Журі Проєкту працюють безпосередньо, вони є присутніми на заходах Проєкту особисто. Члени Журі Проєкту приймають рішення колегіально шляхом відкритого голосування. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови Журі.

Журі залишає за собою право не присуджувати учасникам призових місць, а також знімати роботи з участі в Творчому конкурсі Проєкту в разі їх низького креативного рівня.

Рішення Журі Проєкту, оформляється протоколом засідання Журі за підписами голови та членів Журі, є остаточним і оскарженню не підлягає.

Організатори та Партнери Проєкту не мають право впливати на рішення Журі.

Голова Журі та члени Журі беруть участь в Заключних заходах Проєкту, проводячи нагородження переможців.

.

Нагороди креатив-баттлу «Рекламний Полігон».

Команда Dream-Tеаm отримує Кубок Переможця та Диплом. Команди-володарі першого, другого та третього місця отримують дипломи.

За індивідуальним рішенням Журі Проєкту кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до шорт-ліста, можуть вручатися додаткові призи.

Переможці можуть отримувати індивідуальні нагороди організаторів і Партнерів Проєкту.

Найкращі учасники можуть бути запрошені на роботу та на стажування Партнерами Проєкту.

Переможці Проєкту (за згодою сторін) приймаються до Спілки рекламістів України.

.

Правила безпеки.

Учасники Проекту беруть на себе зобов’язання дотримуватися правил інформаційної безпеки.

.

Виконавча дирекція Проекту:
Тел. для довідок +38050 343 43 21;
Тел/факс +38-057-704-12-45
Офіційний сайт проекту: www.studfestival.com.ua