ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Союз рекламистов Украины объявляет о старте рейтинга креативности на основе участия в фестивалях для студентов и молодежи в области рекламы, маркетинга и PR

 

 

22.05.2013

Пресс-релиз от 22 мая 2013 года

Рейтинг креативности проводится Союзом рекламистов Украины с 2013 года. Рейтинг проводится среди вузов и индивидуальных участников. Составляется ежегодно, итоги оглашаются на очередном УСФР. В основе рейтинга – подсчет баллов за награды, которые собрал участник за сезон фестивалей, входящих в ассоциацию УСФР-СФеРа, МАСФеР и других фестивалей, проводящихся в Украине.

УСФР – главный фестиваль в Украине для студентов и молодежи, специализирующихся в области рекламы, маркетинга и PR, ежегодно проходящий в середине ноября месяца – отправная точка фестивального сезона. Подсчет баллов за фестивальный сезон начинается с УСФР. Участие и победы в других фестивалях за весь год до очередного УСФР учитываются и суммируются согласно коэффициентам Фестивалей. Итоги оглашаются на очередном УСФР. Три победителя, набравших наибольшее количество баллов награждаются Специальными дипломами Союза рекламистов Украины и УСФР «Победитель рейтинга креативности» первой, второй и третьей степени.

В рейтинге за 2013-й год учитываются награды таких фестивалей.

Подробнее в таблице № 1 (скачать).*

1.  Украинский студенческий фестиваль рекламы (k=15).

2.  Крымский Международный студенческий фестиваль рекламы (k=10).

3.  Международный студенческий конкурс рекламных и PR-проектов «Золотой компас» (k=5).

4.  Буковинский студенческий фестиваль рекламы (k=3).

5.  Донецкий студенческий фестиваль рекламы (k=3).

6.  Фестиваль социальных проектов «Медиа Класс» (k=2).

7.  Всеукраинский молодежный фестиваль рекламы «GRANART» (k=0,5).

В зависимости от занятого места и престижности Фестиваля участнику присуждаются баллы, общее число которых в результате и определяет его конечную позицию рейтинге.

Система начисления баллов за участие и победу в Фестивалях:

Участие одной работы – 1 балл;

Финалист творческого конкурса Фестиваля – 4 балла;

Специальный диплом жюри Фестиваля – 7 баллов;

3-е место – 10 баллов;

2-е место – 20 баллов;

1-е место – 30 баллов;

Гран-при – 50 баллов.

 

Спілка рекламiстiв України створена в 1993 році. Це - незалежна творча професійна громадська організація, яка об’єднує на добровільних засадах за професійними інтересами творчих виробників реклами та інших спеціалістів. Діяльність Спілки поширюється на територію України. Спілка рекламiстiв України офіційно зареєстрована Мінюстом України 26 червня 1996 року як Всеукраїнська творча організація (свідоцтво № 749). До складу Спілки входять 17 обласних організацій, в тому числі Автономної Республіки Крим, які налічують більше 600 членів.
.
Реальні проекти Спілки рекламістів України сьогодні – це:
- Кримський Міжнародний студентський фестиваль реклами – КримСаФаРі
(щорічно в Криму (Севастополь-Ялта-Севастополь) з 2009 р.);
- Регіональні студентські фестивалі реклами – УСФР-SFeRa (щорічно в регіонах України з 2007 р.);
- Міжнародна конференція Re:Mark / Маркетингові дослідження: інструменти та технології (щорічно в Києві з 2004 р.);
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Реклама в Україні: інтеграція науки та практики» (проводиться щорічно з 2005 р. спільно з Київським національним торговельно-економічним університетом).
.
У квітні 2010 р. у складі Спілки було створено Спілку молодих рекламістів України.
.
Спілка рекламістів України підтримує та виступає організатором та партнером багатьох українських та міжнародних заходів у галузі маркетингу та реклами. Регулярно проводить круглі столи та прес-конференції з питань реклами.У 2010 році почав працювати офіційний сайт Спілки www.reklamspilka.org.ua, де дається інформація про важливі події як з життя Спілки рекламістів України, так і всієї рекламної галузі.
.
Голова Спілки рекламістів України з 2007 року Ромат Євгеній Вікторовіч. Відомий вчений та практик, громадський діяч, провідний спеціаліст у галузі маркетингу та реклами. Є.В Ромат – доктор наук з державного управління. Перший в Україні захистив дисертацію на здобуття ступеню доктора наук із рекламної проблематики, професор, автор багатьох підручників з реклами, головний редактор міжнародного професійного журналу «Маркетинг і реклама». Продовжує традиції організації, з його приходом Спілка набула нової статусності. Засновник та організатор багатьох заходів в рекламній галузі України. Один із перших Лауреатів (2004 рік) головної професійної рекламної нагороди України «Слід у рекламі».

 

Союз рекламистов Украины / Спілка рекламістів України
Union of Advertisement Makers of Ukraine
Вул. Верхній Вал, 2, оф.507, Київ, 04071, Україна
Тел.: +38-050-592-65-94; Е-mail: reklamspilka@ukr.net