ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
«Рекламний Полігон». На переможців чекають спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M21s.

 

 

16.11.2020

Креативна битва за офіційний продукт: компанія «Samsung Electronics Україна» стала партнером проєкту «Рекламний Полігон»

Samsung Electronics долучається до підтримки майбутніх рекламістів, що в рамках творчого турніру «Рекламний Полігон» привертатимуть увагу до проблеми захисту прав споживачів та купівлі офіційної та сертифікованої техніки. Креативне змагання відбудеться в рамках Українського  Студентського Фестивалю Реклами (УСФР), де, у партнерстві з мережею магазинів «Фокстрот» – Samsung Electronics підтримає спеціальну номінацію «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку». На переможців чекають спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M21s.

Як самостійний проєкт «Рекламний Полігон» організовується щорічно з 2016 року. У ньому беруть участь команди креаторів, що у форматі хакатону працюють над рекламною концепцією згідно з брифом партнера. Цьогоріч у зв’язку з епідеміологічною ситуацією захід триватиме онлайн з 16 до 18 листопада 2020 року, а його учасники матимуть 48 годин на виконання завдання: розроблення соціальної реклами, що висвітлює небезпеку купівлі техніки без фіскального чеку та переконує вимагати в продавця фіскальний чек.

«Рекламний Полігон» порушує тему, що резонує з кампанією маркування офіційних продуктів, яку Samsung розпочала цього року. Проблема продажу підробок чи нелегально ввезеної техніки особливо гостро постає в Україні, де за статистикою майже 70% інтернет-магазинів не видає клієнтам фіскальних чеків. Це завдає значної шкоди, адже в такому разі користувачі не отримують гарантій від виробника й не зможуть повернути свої кошти в разі несправності пристрою, а нечесні продавці ухиляються від оподаткування. Компанія Samsung закликає купувати тільки сертифіковану продукцію з позначкою офіційного продукту, що має весь відповідний технічний та програмний функціонал,  пристосований для українського ринку, а також відстоювати свої споживацькі права: вимагати фіскальний чек, що є гарантією відповідальності підприємця перед покупцем.

Оскільки всі заходи «Рекламного полігону» відбуватимуться онлайн, до хакатону без проблем зможуть долучитися учасники з усієї України. Журі складатиметься з українських рекламістів, представників ЗМІ та партнерів проєкту, дизайнерів, а головою журі є Коста Шнайдер, креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Ukraine. Підсумки «Рекламного Полігону» стануть відомі 19 листопада 2020 року.