ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.
 

ПАРТНЕРЫ
 
 

....
 

 
 


ИНФОРМАЦИОННЫЙ
ПАРТНЕР
 
 
 
 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
Samsung Electronics підтримає Національний фестиваль соціальної реклами задля поширення знань про легальний контент

 

 

05.12.2020

Україна є одним із лідерів зі споживання так званого піратського контенту, який поширюється з порушенням авторських прав. Це не тільки завдає шкоди правовласникам, що не отримують винагороди за свою працю, а й негативно впливає на імідж України на світовій арені. Щоб підвищити обізнаність суспільства з цією проблемою та стимулювати завантажувати тільки легальну інформаційну продукцію, «Samsung Electronics Україна» цьогоріч стане одним із партнерів Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР).

З часу свого заснування 2005 року НФСР об’єднав більш як 10 тисяч осіб. Захід, що організовується вже вдванадцяте, має на меті привернути увагу до різних аспектів суспільного життя й запропонувати розв’язання актуальних проблем. Окрім майданчика для реалізації прогресивних рекламних проєктів та ідей, фестиваль також надає простір для конференцій та майстер-класів і сприяє комунікації між владою, ЗМІ й соціально відповідальним бізнесом.

Дата проведення фестивалю – 9 грудня 2020 року, подати свою роботу можна до 4 грудня 2020 року. До участі запрошуються професіонали, агентства, фрилансери й просто творчі особистості, що хочуть спробувати свої сили в розробленні соціальної реклами. Автор найкращої ідеї щодо просування легального контенту отримає спеціальний приз від Samsung Electronics – смартфон Galaxy A51.

 

«Як соціально відповідальний бізнес Samsung Electronics бере на себе певні зобов’язання, зокрема участь у суспільному житті України й сприяння у вирішенні нагальних питань. Сьогодні, коли креативна індустрія вже перебуває в скрутному становищі через пандемію, порушення авторських прав завдає по ній ще більшого удару. Створення контенту – це також праця, і її потрібно оплачувати. Своєю підтримкою Національного фестивалю соціальної реклами ми закликаємо бути відповідальними й поважати роботу інших людей, споживаючи легальний контент», – сказав Віктор Степаненко, керівник департаменту корпоративного маркетингу компанії «Samsung Electronics Україна».