У середу, 4 листопада відбувся вже третій майстер-клас для учасників 15-го Українського студентського фестивалю реклами – в рамках партнерських номінацій «Найкраще відео про незадекларовану працю» та «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі».
Бренд Фокстрот та голова його наглядової ради Валерій Маковецький у кооперації зі Спілкою рекламістів України закликають українських студентів ВНЗ позмагатися на «Рекламном Полігоні» восени 2020 року.
Продовжується прийом конкурсних робіт на творчий конкурс 15-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Фестиваль відбувається завдяки партнерській підтримці Проєкту Європейського Союзу та Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Ініційовано проведення двох номінацій: «Виходь на світло – декларуй працю!» та «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі».
Компанія PepsiCo Ukraine виступила Офіційним Партнером Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).
Оргкомітет 15-го УСФР із великим задоволенням повідомляє, що Офіційним Партнером Фестивалю став Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Як відомо, за регламентом Фестивалю Офіційний Партнер УСФР започатковує свою тематичну номінацію. Цього разу це номінація «Виходь на світло–декларуй працю!».
На встречу с гуру рекламы пришли более 150 студентов и преподавателей, представлявших КНТЭУ, Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко и Киевский национальный университет технологии и дизайна.
Мастер-классы в рамках тренинга состоятся 21 октября с.г., в 15-00 в Киевском национальном торгово-экономическом университете (корпус А, ул. Киото, 19, ауд. 427). Со студентами встретятся Евгений Куртев, директор по стратегии и креативу группы TWIGA Ukraine и Анже Йереб, Executive Creative Director у BBDO Ukraine.
«Киевстар» поддержал Украинский студенческий фестиваль рекламы и конкурс социальной рекламы, который состоялся в рамках мероприятия. Для конкурса участники создали свои варианты промо мобильного приложения по профилактике зрения «Добре бачу».
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы, который состоялся в Киеве, 19 декабря собрал не только рекордное количество работ студентов и молодых профессионалов отрасли - более 1500, но и закрепил вектор своего развития в сторону потребностей рынка.
Официальным партнером Девятого Украинского студенческого фестиваля рекламы® стал Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день». УСФР уже не первый год успешно сотрудничает с ведущими брендами и общественными организациями, вносит свой вклад в разработку важных социальных тем для профессионалов рынка – социально-ответственных компаний. Таким образом, реализуется миссия УСФР – формирование социального мировоззрения и высокого профессионального уровня молодежи: будущих рекламистов, маркетологов, специалистов PR, дизайнеров, художников. В этом году на 9-м УСФР, который состоится 19 декабря в Доме кино, в качестве одной из главных стала тема: «Для здоров’я щодня три продукти з молока», заданная Всеукраинским Проектом «Три молочных продукта в день».
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..