ОРГАНИЗАТОР
.

.
СООРГАНИЗАТОР
.
.
ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
.
.

 
СТУДЕНЧЕСКИЙ
ПАРТНЕР

ФЕСТИВАЛЬ
ПАРТНЕР
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 








 
 
 

 

 

 
 


 
 
 
 

 

 
НОВОСТИ

 

 

31.12.2020

Проєкт ЄС-МОП і Державна службиа України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло – декларуй працю!» в межах 16-го Українського студентського фестивалю реклами

Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» вже другий рік поспіль стає Партнером Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Тематична номінація, що оголошується Проєктом ЄС-МОП – «Виходь на світло – декларуй працю!». Цю подію підтримує і Державна служба України з питань праці.

31.12.2020

Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» вкотре став партнером 16-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР) і підтримав проведення конкурсу за додатковою номінацією – «Працюй безпечно - збережи життя й здоров՚я». Цю подію підтримує й Державна служба України з питань праці.

30.12.2020

 

Чи треба казати, які проблеми в наш час чекають на організаторів подій і проєктів? Правильно! Їх наразі дуже багато! І вони серйозні!

Тим приємніше нам оголосити про проведення чергового Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021)!

Він відбудеться в Одесі, 25-27 червня цього року. Так, це зовсім близько!

30.12.2020

Компанія «PepsiCo в Україні» виступає Генеральним Партнером  Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021) вже у п’ятий раз поспіль! Традиційно, ця глобальна соціально відповідальна компанія запропонувала для вирішення проблему збереження довкілля.

19.12.2020

У Києві відбулися творчі змагання в рамках проєкту «Рекламний Полігон (осінь, 2020)». Формат цих змагань його учасники визначили, як «креатив-баттл», що повністю відповідає формату конкурсу. Студенти-рекламісти цього разу змагались у номінаціях: «Безпечне водокористування для населення та бізнесу», «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню» та «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку!». Зазначимо, що теми номінацій були запропоновані Офіційними Партнерами проєкту – компанією PepsiCo Ukraine та ГК «Фокстрот» за підтримки Samsung Electronics Україна.

 

15.12.2020

Європейська Бізнес Асоціація рада запросити вас на онлайн Круглий стіл «Качай легальне!» 15 грудня 2020 року о 14:00, аби обговорити проблему з інтернет піратством в Україні та продемонструвати вдалі зразки соціальної реклами, отримані за результатами партнерської номінації Асоціації в рамках 12-го Національного фестивалю соціальної реклами.

05.12.2020

Україна є одним із лідерів зі споживання так званого піратського контенту, який поширюється з порушенням авторських прав. Це не тільки завдає шкоди правовласникам, що не отримують винагороди за свою працю, а й негативно впливає на імідж України на світовій арені. Щоб підвищити обізнаність суспільства з цією проблемою та стимулювати завантажувати тільки легальну інформаційну продукцію, «Samsung Electronics Україна» цьогоріч стане одним із партнерів Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР).

24.11.2020

9 грудня в Києві відбудуться заключні події 12-й Національного фестивалю соціальної реклами. Партнером події виступить Комітет побутової електротехніки Європейської Бізнес Асоціації. Так, Комітет запрошує долучитись до Фестивалю, пропонуючи креативні ідеї для реклами в номінації «Качай легальне!». Мета номінації – боротьба із піратством у галузі авторського права. У учасників буде можливість позмагатися за супер-приз – сучасний смартфон від компанії Samsung.

17.11.2020

Итак, Креатив-баттл «Рекламный Полигон» (осень, 2020) начался!

Участники собрались на открытие хакатона 16 ноября. И уже в 9-00  зал ожидания Zoom-конференции был заполнен полностью!

Открытие началось с краткого приветствия представителей Организаторов креатив-баттла – Союза рекламистов Украины и Института журналистики Киевского национального университета имени Тараса Шевченко. Участников приветствовали также Партнеры проекта. В частности, PR-менеджер бренда «Фокстрот» Оксана Ковальчук поздравила участников со стартом и прокомментировала некоторые положения партнерского брифа.

16.11.2020

Креативна битва за офіційний продукт: компанія «Samsung Electronics Україна» стала партнером проєкту «Рекламний Полігон». На переможців чекають спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M21s.